  • Data: 2010-09-08 17:08:34
    Temat: Re: 70-200/2.8-4 do ff canon
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-08 11:26, Sergiusz Rozanski wrote:

    > Tzn co nie prowadzi? Dyskusja o wyborze modelu czy zakupie używanego?
    > Bo to pierwsze to kwestia kilku-klikunastu dni, a to drugie to w ogóle
    > odpada.

    no to po co gawędzisz o zakupie używanego , fakturach, VAT'ach i Bóg wie
    czym jeszcze...

    > Wybacz, przeczytałem Twoją opinię o sigmie, przeczytałem test
    > wersji 2, nie zachwyciła mnie, szczególnie braki na 200mm, o ile na 70-100
    > mogę wybaczyć pewne niedociągnięcia np eLki, bo mam blisko bardzo dobrą
    > stałkę 50mm, to wady na 100+ są nie do przyjęcia, takie szkło właśnie dla tych
    > ogniskowych chcę kupić, już tamron mi bardziej pasuje, ale wiem że
    > wykonanie ma kiepskie i jest głośny i ma go mój znajomy więc co nie co o
    > nim wiem z użytkowania.

    Lka Canona jest tak samo słaba od 100+ jak moja Sigma (wesja
    pierwsza)... Tamron to lipa, pomimo nieznacznie wyższej rozdzielczości
    ma mega ślamazarny silnik AF (co w takim szkle jest wielką wadą),
    ponadto ten AF jest tak samo celny jak proca, Sigma też ludzi się mylić
    ale bez przesady... Tak - miałem Tamrona - szybko go zwróciłem...

    > Nie pytałem o cene z kilku powodów:
    > - nowy mnie z reguły kosztuje taniej, mam sporo podatów do odliczeń

    to kup nowy na fakturę VAT

    > - mam gwarancje i rękojmie (zakup na firme)

    no już lepiej

    > - używane szkła kupuję tylko jak znam dobrze właściciela i historię szkła
    > Więc po co mam pytać o cenę?

    po co gawędzisz pół wątku na temat kupna używanego szkła jak w ogóle nie
    masz tego w planach?

    > Co do prywatnej zaczepki, to się nie wypowiem, szkoda gadać.

    nikt Cie nie zaczepia chyba, że masz jakąś inną orientację...