  • Data: 2010-09-08 10:06:24
    Temat: Re: 70-200/2.8-4 do ff canon
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o matko człowieku idź sobie uporządkuj głowę (szczególnie
    > z tymi fakturami)... wiedziałem że ta dyskusja do niczego
    > nie doprowadzi, a co najlepsze nawet nie wiesz za ile mam
    > to szkło na sprzedaż, bo wcale Cie to nie interesuje.

    Sorry, ale mam wrażenie że to Ty masz coś nie do końca w
    porządku ;-). Najpierw piszesz że masz do sprzedania, ale o
    cenie ani słowa. Potem Sergiusz odpowiada że woli kupić nowy
    bo tak naprawdę 1/3 ceny odlicza, co akurat doskonale
    rozumiem bo sam tak samo robię ;-). A Ty czepiasz się że
    nieistotna jest dla niego 3-letnia gwarancja (skąd ta
    teza???) i że w ogóle nie chce kupić obiektywu :-).
    Zachowujesz się jak dziecko, które obraża się bo komuś nie
    podoba się jego zabawka ;-). Może napisz mu w końcu ile
    chcesz za sprzęt i będzie prościej?
    Poza tym Twoje słowa "no to sobie kup z tą fakturą "taniej""
    są lekko pogardliwe. Gdybyś potrafił liczyć to sam byś
    zapewne zauważył że jest taniej, i to zdecydowanie :-).
    Nówka za ok. 3000 tak naprawdę wyciąga z mojej kieszeni ok.
    2000, a ten sam sprzęt używany (przy założeniu bardzo
    dobrego stanu) kosztuje na pewno więcej, a nie dostanę
    faktury (ewentualnie "marżę" z jakiegoś komisu, ale to nie
    to samo), gwarancja nawet jak będzie to już krótsza, poza
    tym nie wiadomo jak poprzednik go używał. Bardzo często
    używki mają "drobne ryski na przedniej soczewce tudzież
    paprochy wewnątrz, które kompletnie nie wpływają na jakość
    zdjęć", a i to jak sprzedający się do tego przyzna ;-)))