  • Data: 2011-07-10 17:30:35
    Temat: Re: 60D vs D7000 pytanie dla userów i fanów tabelek ;-)
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przeczytałeś dokładnie co chciałem wyjaśnić swoim przykładem.
    > XXYY twierdzi, ze większy plik jpg bez względu na stopień kompresji
    > świadczy o większej ilości informacji w obrazie źródłowym. Ja swoim
    > przykładem udowodniłem, ze może być inaczej - stopień kompresji ma też
    > znaczenie i plik większy może zawierać mniej informacji o fotografowanym
    > motywie. Abyś nie musiał szukać podam jeszcze dokładny cytat tezy XXYY
    > której się przeciwstawiłem:

    oczywiscie ze tak jest jak pisze.
    jesli zblorowales w ps zdjecie ostre to wprawdzie zrobiles je
    nieostrym ale najpewniej wzbogaciles tonalnie. w sumie musi tam byc
    wiecej informacji gdyz z pustego i salomon nie naleje . Plik jpeg nie
    mglby byc wiekszy , gdyz gdyby bylo mniej informacji to nie mialby
    czego zapisac.

    poczytaj dokladniej o kompresji jpeg.