  • Data: 2011-05-30 08:51:30
    Temat: Re: 6 latek z przebiegiem 40 tys
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > " BrunoJ" <b...@g...pl> wrote in message
    >
    > I będziesz wiedział czemu ktoś go sprzedał :-)
    > Może powinieneś szukać trochę lepszych/droższych wózków i nie narzekać?
    Hmm, chyba nie trafiles do mnie z ta odpowiedzia.
    Ja nie narzekam tylko daje przyklad do tematu, z wiazany z postojem i
    nieuzywaniem auta przez jakis czas. I pisze o swoim aucie ktore mam cos z 8
    lat, obecnie jako drugie (wliczajac sluzbowe to 3cie) auto w rodzinie. Nie
    sprzedaje, poniewaz wiem co mam, nawet jesli trzeba co jakis czas pare zlotych
    wlozyc. Kupujac takie auto od obcego to zawsze zagadka i na 99% mina
    (przynajmniej finansowo), wole trzymac swoje, puki jezdzi.

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg