  • 11. Data: 2009-09-07 08:47:11
    Temat: Re: 5DmkII i filmy - gdzie szukac info
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Ptas wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    > wiadomości news:h7qhdc$lhq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A jak potem odtworze NTSC na moim DVD/TV? Ten standard raczej
    > amerykanski jest .....

    Nie myślisz chyba, iż opłaca się produkować coś na rynek masowy wyłacznie w
    NTSC lub wyłącznie w PAL (chyba że masz jakiegoś zabytka) ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-09-10 06:16:29
    Od: h...@p...onett.pl

    "Ptas" <panskajazda[no]@poczta.[no].onet.pl> napisał(a):

    >Moj dwurdzeniowy Athlon 64 cos tam w domu nie jest zbyt chetny aby klipy
    >fullHD z aparatu plynnie zagrac wiec gdzie tu o jakims montowaniu mowic.

    Montazu nie musisz miec w czasie rzeczywistym. Przy dvd tez tak bylo,
    ze w dwuprzebiegu kodowania do xvida bylo duuuzo wolniej niz 25kl/s

  • 13. Data: 2009-09-10 08:45:39
    Od: "Ptas" <panskajazda[no]@poczta.[no].onet.pl>

    Użytkownik <h...@p...onett.pl> napisał w wiadomości

    > Montazu nie musisz miec w czasie rzeczywistym. Przy dvd tez tak bylo,
    > ze w dwuprzebiegu kodowania do xvida bylo duuuzo wolniej niz 25kl/s

    No niby fakt, ze nie w rzeczywistym montowac trzeba. No ale wtedy trudniej
    ocenic, czy na przyklad: napisy trafiaja dokladnie tam gdzie sie chce, czy
    przejscie nie za dlugie/krotkie, czy sie z muzyka dobrze zgralo, etc, etc.
    No ale cos za cos .....

    Czy moglbys troche mi rozjasnic druga czesc wypowiedzi? Nie za bardzo
    potrafie zrozumiec .....

    Ptas

  • 14. Data: 2009-09-10 08:55:16
    Od: h...@p...onett.pl

> [...]

    >przejscie nie za dlugie/krotkie, czy sie z muzyka dobrze zgralo, etc, etc.

    Kodujesz fragment tylko na poczatku.

    >Czy moglbys troche mi rozjasnic druga czesc wypowiedzi? Nie za bardzo
    >potrafie zrozumiec .....

    Dwubiegowy przebieg kodowanai xvida daje lepsze rezultaty
    (w 1 przebiegu analizowany jest caly material, a w 2 juz jest
    kodowany) ale za to znaczaco wydluza caly proces.

  • 15. Data: 2009-09-10 09:09:49
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > No i mój ulubiony resajz :)
    > Właśnie przerobiłem dla testów kawałek filmu z 1280x720 na pal i
    > oczywiście jakościowo jest ślicznie.

    Dokładnie, imho to największy plus.

    BTW: Janek ile ty bierzesz za wykład?
    Wczoraj kolo mi pokazał XHA1S i mówi, że kupił specjalnie bo dostał zlecenie na
    filmik full hd.
    Jak mu uświadomiłem różnicę pomiędzy HDV a 1080p zdębiał a jak mu powiedziałem,
    że kamerka nagrywa w "i" to chciał nią rzucać.
    Dobiłem go Adobowym workflowem P2 Panasa :)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 16. Data: 2009-09-10 21:48:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:

    > Dokładnie, imho to największy plus.
    >
    > BTW: Janek ile ty bierzesz za wykład?

    No nie wiem, bo mi już gałązki opadają od tego, co się dzieje jak się
    tylko w naszym kraju kochanym chce człowiek zabrać za edukację...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl