  • Data: 2010-03-11 10:28:44
    Temat: Re: 50D vs 550D
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> napisał w wiadomości
    news:hnaao3$4d0$1@node1.news.atman.pl...

    > Bo były dobierane i mocno testowane zanim zostały kupione. Tylko 50 1.4 od
    > razu była idealnie ostra, nie trzeba było przejrzeć 3 innych sztuk. 18-55
    > IS musiałem wybrać 1 z 3, udało się znaleźć najlepszy z trójki do mojego
    > body.

    Naprawdę masz ochotę na żonglerkę body (w domyśle bez microadjustment), żeby
    dopasowac je do posiadanych obiektywów? ;). Ja bym dopasowanego zestawu nie
    ruszał, do momentu, gdy różnice w wysokim ISO nie będa widoczne "gołym
    okiem". Oprócz tego osobiście nie kupiłbym juz body bez microadjustment
    (chyba, że do kręcenia filmów lub pracy w studio na LV).

    --
    Lol