  • Data: 2010-03-11 12:51:49
    Temat: Re: 50D vs 550D
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawdę masz ochotę na żonglerkę body (w domyśle bez microadjustment),
    > żeby dopasowac je do posiadanych obiektywów? ;).

    Nie. Szczerze? Boję się tego, dlatego niedawno nie wymieniłem się za dopłatą
    (z mojej strony)
    z kumplem na 40D. Po prostu wiedziałem, że jak nie spasuje się obiektyw z
    body, to będzie słabo.

    > Ja bym dopasowanego zestawu nie ruszał, do momentu, gdy różnice w wysokim
    > ISO nie będa widoczne "gołym okiem".

    To prawda, że 450D daje radę pod każdym względem. Ale czasami zamiast 1/10
    czy 1/15s chciałbym mieć 1/20 albo 1/30 lub nawet więcej. Przy 450D jestem
    ograniczony do maks. ISO 1600 i to mnie irytuje. Reporterka jest banalna,
    nie liczą się super hiper duper detale. Liczy się ostre, w sensie
    nierozmazane/nieporuszone zdjęcie.

    > Oprócz tego osobiście nie kupiłbym juz body bez microadjustment (chyba, że
    > do kręcenia filmów lub pracy w studio na LV).

    Hah ciekawe, bo 50D dalekiego znajomego tak samo kiepsko radzi sobie z 17-50
    Sigmy jak jego ex 400D pomimo korekcji MA.... :)) Ogólnie ta Sigma to
    badziewie...