  • Data: 2010-03-11 11:36:13
    Temat: Re: 50D vs 550D
    Od: Grzegorz Hryn <i...@g...usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcus Wright wrote:
    > Ponieważ w wątku o 550D okazało się, że 50D jest obecnie rywalem cenowym
    > 550D... Wyporwadźcie mnie z błędu, dlaczego nie powinienem kupić
    > kolejnego trzycyfrowego modelu, tylko np. skierować się ku 50D albo po
    > prostu pozostać przy 450D.

    Ja z 350D zmieniłem na 50D a nie na 550D z powodu ergonomii:
    drugie kółko zamiast guziczków, joystick, łatwiejszy dostęp do
    niektórych funkcji, wygodny uchwyt, wyświetlacz u góry, pryzmat zamiast
    lusterek czyli wreszcie w miarę duży i jasny obraz zamiast światełka w
    tunelu:)
    Szybkostrzelność ze względu na zdjęcia z nart okazała się miłym dodatkiem.

    Pozdrawiam

    GH