  • Data: 2010-01-28 12:05:40
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hjrt4k$io9$1@news.dialog.net.pl>,
    nb nabazgrał:

    > A czy już teraz nie da się zrobić podnoszenia filtra AA
    > razem z lustrem? Sporo motywów obeszłoby się bez AA,
    > a zysk na jakości/rozdzielczości byłby chyba znaczący.

    Teraz AA realizuje się po prostu jako matową szybkę przylepioną do matrycy.
    Dodawanie następnego elementu ruchomego jest wbrew trendom, ale również
    taki nieprzylegający filtr tworzył chyba jakieś problemy natury optycznej
    (o ile mnie pamięć nie myli był taki w którychś Sigmach i narzekano).

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima