  • Data: 2010-01-28 11:41:09
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 28 of Jan 2010 09:30, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hjqouv$1ki$1@news.dialog.net.pl>,
    > nb nabazgrał:
    >
    > Poza pikselami przydałaby się też odpowiednia rozdzielczość szkła.
    > Nie wiem czy przy aktualnej technologii nie trafiliśmy już w
    > ograniczenie.

    Faktycznie. gdzieś czytałem o tych ograniczeniach, może nawet
    tutaj. Ale coś mi się wydaje, że do ściany brakuje jednego rzędu
    wielkości.

    > Ale czeka nas poważny skok jak dojdą do ~50Mpix w APS -
    > usunięcie filtra rozmydlającego sprzed matrycy.

    A czy już teraz nie da się zrobić podnoszenia filtra AA
    razem z lustrem? Sporo motywów obeszłoby się bez AA,
    a zysk na jakości/rozdzielczości byłby chyba znaczący.

    --
    nb