  • Data: 2010-01-29 12:34:06
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Jan., 12:33, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

    > Nie przyszło Ci do głowy że Ty piszesz zdecydowanie większe?
    > ;-)

    > I tu leży sedno Twoich problemów ;-). Ty cały czas pieprzysz
    > o pomiarach, słupkach, wykresach, krążkach rozproszenia,
    > podczas gdy zdecydowana większość grupowiczów po prostu
    > czerpie radość z robienia zdjęć ;-). Myślę że potrafiłbyś
    > obrzydzić życie każdemu bez wyjątku...

    radosc radoscia a fakty faktami.

    nie mam zadnych problemow z powodu fotografii , a tym bardziej nie
    mozna znalezc gdzie lezy ich sedno.
    mozna zyc blogo w nieswiadomosci a mozna zyc rownie blogo w
    swiadomosci.
    Ja wole to drugie.
    jesli wiem ze jeden drogi obiektyw osiaga rozdzielczosc na poziomie
    37% a inny tanszy moze osiagnac na poziomie 80% maksymalnej i wyzsza
    niz pierwszy , to dlaczego nie mialbym brac tego do wiadomosci i
    przyjac do swiadomosci?
    Dlaczego mialbym udawac ze to nie ma znaczenia ?
    Dlaczego jesli ktos pyta mialbym mu tego nie powiedziec.?

    Fakt ze wiem jak wyglada slupek czy wykres nie tylko zue nie
    przeszkadza mi w zrobieniu zdjecia , ale przecownie pomaga - pomaga w
    uniknieciu bledow.

    Mam rzetelne i obiektywne podstwy aby twierdzic ze wymininy model c500
    d jest zdecydowanie slabszym od modelu c50d - zarowno z empirii jak i
    potwierdzaja pomiary innych .

    Problem maja inni , ktoryz bezkrytycznie podchodza do tego co znajda w
    sieci.
    Wielu zastepuje zdolnosc myslenia wygoda niemyslenia , tak mozliwosc
    daje m.inn siec.