  • Data: 2010-01-24 11:50:22
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Jan., 23:07, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Co masz na myśli?- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    100 razy uzasadniealem tutaj dlaczego c50d a nie 500d z powodow
    technicznych .

    c500 d jest dla ludzi bogatych , dobrze sytuawanych , cierpiacych nan
    nadmiar pieniadza.

    c 50d - dla ludzi pragmyatycznych liczacych sie z wydatkami, i w
    zwiazku z tym wydajacych rozsadnie.

    ci pierwsz lubia wyrzucac pieniadze w bloto na roznego rodzaju zabawki

    ci drudzy wydaja pragmatycznie.

    nie sluchaj zadnych uzasadnien - kazdy ma jakas tam swoja filozofie i
    probuje ja stosowac do blednego zakupu.

    jesli lubisz sie bawic i masz nadmiar kasy do wyrzucenia w bloto to
    zakup c500d nie bedzie Cie bolal.

    jesli chcesz wydac rozstropnie to z zakupu c50d bedziesz zadowolony. -
    to aktualny poziom techniczny.

    filmowanie aparatem to taki bajer jak kadzidlo dla umarlego , robi sie
    tym rownie dobrze filmy jak zdjecia kamera video.