  • 41. Data: 2009-12-16 10:16:35
    Temat: Re: 500D i speedlite 580 - prosze o porade
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 10:58, John Smith <u...@e...net> wrote:
> [...]
    z-modelle/slave-bl...

    > Co nagle, to po diable - ani na paluszki, ani za 150 PLN-ów, niestety. :-(

    Co tanie , to drogie.

    tania lampa wyzwalana na kabelek i fotokomorka
    ale sama fotokomorka kosztuje pewnie ze 100 zl.
    moze sa tansze nie wiem , z tym ze z fotokomorka zewnetrzna moze byc
    problem z przedblyskiem , trza to obejsc - patenty sa.

    metz sie uczy przedblysku dla roznych systemow i nie odpala za
    wczesnie.

  • 42. Data: 2009-12-16 10:19:06
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 11:01, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Jak nie znajdę gotowej, to pewnie też dorobię oczko do jakiegoś ruska. :-)
    >
    > --
    > Mirek

    o prosze jeszcze jedna

    http://www.funsports.pl/p,pl,243,lampa+blyskowa+cy20
    ds.html

  • 43. Data: 2009-12-16 10:26:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    z-modelle/slave-bl...

    > Co nagle, to po diable - ani na paluszki,

    paluszki to format przeszlosci jak np kiedys R20 , R14 .
    r6 bywa coraz czesciej zastepowany przez AAA

    za 10 lat bedzie to typowe zrodlo zasilanie wszedzie.

    >ani za 150 PLN-ów, niestety. :-(

    za te nadwyzke ponad 150 pln dostajesz jakosc .

  • 44. Data: 2009-12-16 10:36:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > paluszki to format przeszlosci jak np kiedys R20 , R14 .
    > r6 bywa coraz czesciej zastepowany przez AAA

    OK, może i racja, niech będzie AAA.

    --
    Mirek

  • 45. Data: 2009-12-16 10:37:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > Co tanie , to drogie.

    Co drogie, to nie niezbędne. :-)

    --
    Mirek

  • 46. Data: 2009-12-16 10:40:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 11:37, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > XX YY napisa (a):

    > Co drogie, to nie niezb dne. :-)
    >
    > --
    > Mirek

    czyli wynika z tego , ze nie potrzebujesz tej lampy jakiej szukasz.

    bo co tanie to drogie
    a co drogie nie jest niezbedne

    czyli lampa za 150 zl staje sie droga czyli nie jest niezbedna.

    a wiec kupuj te droga czyli metza bo co drogie to tanie .

  • 47. Data: 2009-12-16 10:45:53
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > http://www.funsports.pl/p,pl,243,lampa+blyskowa+cy20
    ds.html

    O, i to już bliższe ideałowi, dzięki za linka. :-)

    --
    Mirek

  • 48. Data: 2009-12-16 10:53:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):

    > czyli wynika z tego , ze nie potrzebujesz tej lampy jakiej szukasz.

    W ogóle nie potrzebuję tej lampy. Natomiast chcę ją mieć, dla zabawy i
    jak znajdę taką jak powiedziałem to kupię. Ale za 380 PLN wolę kupić co
    innego niż lampę do zabawy.

    --
    Mirek

  • 49. Data: 2009-12-16 11:20:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Dez., 11:53, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > W ogóle nie potrzebuję tej lampy. Natomiast chcę ją mieć, dla zabawy i
    > jak znajdę taką jak powiedziałem to kupię. Ale za 380 PLN wolę kupić co
> [...]

    jesli masz stara jakas to podlaczenie do samej fotokomorki bedzie
    najtanszym rozwiazaniem.
    z tym ze reaguja one na pierwszy blysk , ale mozna zaradzic temu..
    nakleilem polprzepuszczalna folie tak ze nie reagowala na pierwszy
    blyski tylko zasadniczy.

    to oczywiscie prowizorka , ale jesli szukasz lampy do zabawy to w ten
    sposob masz jej wiecej.

  • 50. Data: 2009-12-16 12:00:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > jesli masz stara jakas to podlaczenie do samej fotokomorki bedzie
    > najtanszym rozwiazaniem.

    Nie mam starej i nie chcę składać zestawu typu lampa + fotokomórka.
    Szukam jak najmniejszego gotowca, bo tylko taki będę chciał nosić.

> [...]
    > blyski tylko zasadniczy.
    >
    > to oczywiscie prowizorka , ale jesli szukasz lampy do zabawy to w ten

    Nie nie, to już pieprzenie się, prędzej wmontuję właściwą fotocelę do
    jednorazowego Kodaka. Musi być kompaktowe, ale działać pewnie. Bo nie
    tylko do cyfry. :-)

    --
    Mirek