  • 1. Data: 2009-12-12 08:54:04
    Temat: Nikon zmienił design
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Nie wiem dokładnie kiedy, ale widzę zmiany na "frontpag'u" nikona.
    http://nikon.pl/pl_PL/
    Ciekawie za to, działa "Sekcja użytkowników"
    Widać, "coś" czuwa nad nimi, aby prawda wylazła mimo starań zrobienia nowej
    "zasłonki dymnej".

    elm

  • 2. Data: 2009-12-12 10:18:58
    Temat: Re: Nikon zmienił design
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    elm pisze:
> [...]
    > Ciekawie za to, działa "Sekcja użytkowników"
    > Widać, "coś" czuwa nad nimi, aby prawda wylazła mimo starań zrobienia

    aż się chciałem zarejestrować. Ale się nie da na razie - strona się
    wysypuje - widzę sam kod ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 3. Data: 2009-12-12 12:30:04
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    elm pisze:
    > Nie wiem dokładnie kiedy, ale widzę zmiany na "frontpag'u" nikona.

    Tytuł strony: home1
    Pełen profesjonizm ;)

    --
    PSYLO

  • 4. Data: 2009-12-12 14:03:04
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    2009-12-12 13:30, PSYLO napisał(a):

    > Tytuł strony: home1
    > Pełen profesjonizm ;)

    też na to zwróciłem uwagę - generalnie wszystkie podstrony mają tego
    typu tytuły... np. service_support_main1

    do tego te wspaniałe wyskakujące opisy linków (pojawiające się po
    najechaniu) ;)

    chyba jakiś admin przez pomyłkę wysłał w świat wersję testową... ;)

    --
    Cypriano

  • 5. Data: 2009-12-12 20:53:43
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 12/12/2009 14:03, Cypriano wrote:

    > chyba jakiś admin przez pomyłkę wysłał w świat wersję testową... ;)

    jeszcze pełno błedów :

    Message: Access is denied to:
    http://www3.europe-nikon.com/site/_common/css/iepngf
    ix.htc