  • 1. Data: 2009-12-12 15:11:02
    Temat: ldr 11.12.09
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    pojawialy sie tematy z ldrem, a mi wlasnie wskoczylo na matryce cos co mysle
    moglbym wpiac w te tematyke ;)

    http://www.lb.iap.pl/others/ldr091212.JPG

    ale zeby nie bylo ze szklo zaparowalo czy cos, kilka chwil potem wygladalo
    to mniej wiecej tak:
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-1.jpg

    i jeszcze kilka z wczorajszej wycieczki (czyli tatry 11 grudniowo :))
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-2.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-3.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-4.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-5.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-6.jpg
    http://www.biernawski.com/blog/foto/296-7.jpg

    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2009-12-12 15:42:57
    Temat: Re: ldr 11.12.09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Piotr Biernawski pisze:
> [...]
    >
    > http://www.lb.iap.pl/others/ldr091212.JPG
    >
    > ale zeby nie bylo ze szklo zaparowalo czy cos, kilka chwil potem wygladalo

    Widocznie już odparowało ;)

    Ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-12-12 16:05:54
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > pojawialy sie tematy z ldrem, a mi wlasnie wskoczylo na matryce cos co
    > mysle moglbym wpiac w te tematyke ;)
    > http://www.lb.iap.pl/others/ldr091212.JPG

    LDR poza nienaganna kompozycja musi sie cechowac
    rownie dobra technika - pala za brudy na zdjeciu :)

  • 4. Data: 2009-12-12 17:21:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Piotr Biernawski wrote:
    > pojawialy sie tematy z ldrem, a mi wlasnie wskoczylo na matryce cos co mysle
    > moglbym wpiac w te tematyke ;)

    Czemu wpinasz zdjęcia w temat, a nie myślisz o temacie przed zrobieniem
    zdjęcia?

    d.

  • 5. Data: 2009-12-12 19:19:30
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu wpinasz zdjęcia w temat, a nie myślisz o temacie przed zrobieniem
    > zdjęcia?

    wiesz robiac to zdjecie widzialem ze jest jak jest i wyjdzie 'ldr', wiec
    mozna powiedziec ze myslalem ;) aczkolwiek bedac w gorach kocham przede
    wszystkim gory i to o nich mysle i sie nimi delektuje, focenie jest na
    drugim miejscu :]

    ps: zlozyem panoramki

    http://panoramy.biernawski.com/750/091211_rakon.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/750/091211_podwolowce
    m.jpg
    http://panoramy.biernawski.com/750/091211_wolowiec.j
    pg

    pozdrawiam
    piotrek

  • 6. Data: 2009-12-12 19:35:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Dez., 20:19, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> wrote:
> [...]
    >
    > ps: zlozyem panoramki
    >
    > http://panoramy.biernawski.com/750/091211_rakon.jpgh
    ttp://panoramy.biernawski.com/750/091211_podwolowcem

    qrde szczena opada.
    przezajebiste.
    jakzes sie tam dostal ?

  • 7. Data: 2009-12-12 19:43:56
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >qrde szczena opada.
    >przezajebiste.
    >jakzes sie tam dostal ?

    dzieki.
    dostac sie bylo ciezko bo trasy nie widac, mgla pieronska, ciemno okrutnie,
    zwirz sie czai ;)
    a tak powaznie na szlak wyszedlem o 4 z minutami, ostatnio stwierdzilem ze
    rano w tatrach jest po prostu niebo lepiej niz juz w dzien - oczywiscie
    trzeba po ciemku przebic sie przez las (chocholowska ma do samego schroniska
    9km :s), co bywa srednio przyjemne - na przyklad w tamtym tygodniu wysiadla
    mi czolowka. w srodku lasu, w srodku nocy, ciekawe przezycie ;)
    powyzej kosowki oczywiscie czeka nagroda :) wczoraj mimo kapki swiezego
    sniegu bylo twardo wiec szlo sie swietnie (aczkolwiek raki potrzebne, no ale
    kto bez rakow w zimie w tatry idzie ;)) - mialem isc dalej ale mgla sie
    podniosla + nawialo chmur od slowacji wiec nie bylo sensu (szczegolnie ze
    wlasnie szlak byl nieprzedeptany a we mgle zgubic sie to jest moment)

    pozdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-12-12 19:52:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:
> [...]
    > 9km :s), co bywa srednio przyjemne - na przyklad w tamtym tygodniu wysiadla
    > mi czolowka. w srodku lasu, w srodku nocy, ciekawe przezycie ;)

    Bardzo polecam w góry dwie latarki, dwa telefony, dużą czekoladę i folię
    życia. No i gpsa, a właściwie to dwa najlepiej, w Tatry raczej opartego
    o sztabówki dziesiątki. Oprócz tego, co zwykle oczywiście.

    To tak trochę jak z nagrywaniem kopii na dyski twarde :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-12-12 20:48:50
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 12/12/2009 19:52, Janko Muzykant wrote:
    > To tak trochę jak z nagrywaniem kopii na dyski twarde :)

    tylko że do stracenia są nie zdjęcia przeszłe, ale przyszłe .... i dużo
    więcej.

    Poza tym - szczena opada.

    B.

  • 10. Data: 2009-12-14 17:54:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Dez., 20:43, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> wrote:
> [...]
    > trzeba po ciemku przebic sie przez las (chocholowska ma do samego schroniska

    to sa b wartosciowe prace.