    From: froff <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 41 Mpix juz w telefonie - Nokia 808
    Date: Tue, 28 Feb 2012 15:50:50 +0100

    On 28.02.2012 14:58, Janko Muzykant wrote:

    > Będzie lepszy.

    Skoro tak, to zwiększanie liczby pikseli w celu minimalizacji szumu
    wyrażonego na jednostkę powierzchni ma sens prawda?
    Oczywiście do granicy fizycznej, przy której pozytywny wpływ uśredniania zostanie
    zniwelowany przez inne negatywne czynniki.
    O co więc te śmichy chichy?
    Może i optyka w tej Nokii słaba ale ograniczanie szumu z matrycy to problem zupełnie
    ortogonalny,
    który też warto niwelować - choćby po to by na knajpianych zdjęciach przy wysokim ISO
    cokolwiek było widać.

    > Porównanie z pupy, mówiąc delikatnie.

    Dokładnie to samo miałem na myśli po przeczytaniu poprzedniego posta :)
    (zupełnie abstrahując od właściwej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie)