  • 1. Data: 2012-02-27 15:46:20
    Temat: 41 Mpix juz w telefonie - Nokia 808
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    http://www.engadget.com/2012/02/27/nokia-announces-8
    08-pureview-belle-os-4-inch-display-41-megap/

    Nikoniarze z 36Mpix mozecie sie schowac ...hehe :)

    c.

  • 2. Data: 2012-02-27 15:52:19
    Temat: Re: 41 Mpix juz w telefonie - Nokia 808
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 15:46:20 +0000, Cezar napisał(a):

    > http://www.engadget.com/2012/02/27/nokia-announces-8
    08-pureview-belle-os-4-inch-display-41-megap/

    > Nikoniarze z 36Mpix mozecie sie schowac ...hehe :)

    Sama liczba pikseli to mały pikuś. Najciekawsze jest w press release
    http://europe.nokia.com/PRODUCT_METADATA_0/Products/
    Phones/8000-series/808/Nokia808PureView_Whitepaper.p
    df

    "The large sensor enables pixel oversampling, which
    will be explained in detail in this paper but in a nutshell it means the
    combination of many pixels into one perfect pixel" i później cała strona 4
    pdf-a.
    Nokia właśnie zaczyna sprzedawać uśrednianie pikseli jako coś
    super-hiper-duper nowoczesnego i odkrywczego. Tylko czekać jak to
    opatentują.

    Obawiam się, że Janko Muzykant może się spodziewać brygady
    antyterrorystycznej o 5 rano za brutalne naruszenie własności
    intelektualnej koncernu z Espoo. A później się postrzeli z nielegalnie
    posiadanej broni.
    Szkoda, fajny był z niego herbatnik.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-02-27 17:20:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 16:52, Waldek Godel pisze:
    > "The large sensor enables pixel oversampling, which

    Jestem wzruszony. Wreszcie pierwszy raz, oficjalnie padł termin:
    oversampling :)

> [...]
    > antyterrorystycznej o 5 rano za brutalne naruszenie własności
    > intelektualnej koncernu z Espoo. A później się postrzeli z nielegalnie

    No nie?
    A może znajdzie się na sali prawnik, podzielę się połową tego, co
    wyciągnie za naruszenie moich pomysłów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /przed tobą siedem lat chudych, siedem dni tłustych i siedem minut

  • 4. Data: 2012-02-27 17:23:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 18:20:01 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > A może znajdzie się na sali prawnik, podzielę się połową tego, co
    > wyciągnie za naruszenie moich pomysłów :)

    Od razu widać, że patrzysz na świat oczami małego Kazia ;-)
    Nie oni naruszają ich pomysły, tylko ty ich.
    Tak jak Stefek Pracuś opatentował skobel oraz wygląd prostokątnego
    przedmiotu o rozmiarach i kształcie dachówki a firma Hochland opatentowała
    kształt masielnicy i teraz razem ścigają wszystkich po sądach.

  • 5. Data: 2012-02-27 17:27:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 18:23, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > przedmiotu o rozmiarach i kształcie dachówki a firma Hochland opatentowała
    > kształt masielnicy i teraz razem ścigają wszystkich po sądach.

    Tylko ja wolę jakoś rzeźbić dachówki na swoje potrzeby niż ścigać innych
    po sądach. Choćby z powodu permanentnej nieochoty do pracy w korporacji :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kto pisze inaczej to jest po prostu niequmaty w piłce dyletant [pis.oryg.]/

  • 6. Data: 2012-02-27 17:34:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 18:27:31 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Tylko ja wolę jakoś rzeźbić dachówki na swoje potrzeby niż ścigać innych
    > po sądach. Choćby z powodu permanentnej nieochoty do pracy w korporacji :)

    Nie przejmuj się, przyjdzie czas, że ktoś ścignie i ciebie. Takie mamy
    smutne czasy. Dajcie człowieka, a paragraf się znajdzie. Albo coś, co
    kiedykolwiek zrobił okaże się podobne, do tego co inni zastrzegli.
    http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,10724017.html
    http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Inc._litigation#G
    erman_courts
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,9379592,Lindt_wy
    gral_wieloletnia_batalie_o_wielkanocnego_zajaczka.ht
    ml
    to ostatnie, zapewne przez niedopatrzenie albo za mało opłaconego sędziego
    nie udało się w Polsce, ale prędzej czy później to wyprostują, albo sądem
    albo jakąś umową międzynarodową:
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,6486632,Polsk
    o_szwajcarska_wojna_o_zajaczka.html
    i setki innych rzeczy.

  • 7. Data: 2012-02-27 17:44:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 18:34, Waldek Godel pisze:
    > Nie przejmuj się, przyjdzie czas, że ktoś ścignie i ciebie. Takie mamy
    > smutne czasy. Dajcie człowieka, a paragraf się znajdzie.

    Na razie wygrałem już 20 lat jakiej takiej wolności, tak że nawet jeśli
    byłby jutro koniec - i tak już jestem na plus :)

    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,6486632,Polsk
    o_szwajcarska_wojna_o_zajaczka.html
    > i setki innych rzeczy.

    Na szczęście mi powiewa, czy zajączek jest taki, czy sraki. Nie robię
    zajączków i raczej się nie zanosi.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/

  • 8. Data: 2012-02-27 18:11:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 18:44:40 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Na szczęście mi powiewa, czy zajączek jest taki, czy sraki. Nie robię
    > zajączków i raczej się nie zanosi.

    Ale robisz landszafty. Co zrobisz jak się okaże, że w twój landszaft
    wjedzie jakiś autobus, który będzie podobny do innego autobusu?

  • 9. Data: 2012-02-27 18:21:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-27 19:11, Waldek Godel pisze:
    > Ale robisz landszafty. Co zrobisz jak się okaże, że w twój landszaft
    > wjedzie jakiś autobus, który będzie podobny do innego autobusu?

    Będę miał zmartwienie. Podobnie, jak dostanę raka albo mi się chałupa spali.

    --
    pozdrawia Adam
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda, ibooka, ipada i icośtam/

  • 10. Data: 2012-02-28 09:33:47
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Jestem wzruszony. Wreszcie pierwszy raz, oficjalnie padł termin:
    > oversampling :)

    Ciekawe - oversampling miałby być dokonywany " natury" przez matrycę, zaś w
    praktyce chodzi tu o raczej podpóbkowanie sygnału cyfrowego... Chyba, że w
    eterze unosi się graniczne częstotliwość Nyquista, wszechobecna w naturze
    jak prędkość światła...