  • 11. Data: 2011-03-19 15:44:51
    Temat: Re: 3D
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Andy Niemczuk raczył napisać:

    > "rAzor

    > Czy ty musisz trolować na wszelkich możliwych grupach? Nudzi ci się?

    :-) Jesteś śmieszniejszy niż myślałem. Ale to już jest EOT.
    ps. zdjątka cienkawe, ale próbuj dalej
    --
    Sátoraljaújhely

  • 12. Data: 2011-03-19 16:23:19
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    "rAzor" <p...@n...telesfora.com> schrieb im Newsbeitrag
    > Darz bór! Użytkownik... he he - Andy Niemczuk raczył napisać:

    > :-) Jesteś śmieszniejszy niż myślałem. Ale to już jest EOT.
    > ps. zdjątka cienkawe, ale próbuj dalej
    > --
    PLONK

  • 13. Data: 2011-03-19 17:29:47
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Andy Niemczuk raczył napisać:

    > "rAzor" <p...@n...telesfora.com> schrieb im Newsbeitrag

    > PLONK

    :-) Pręgowicz?
    Zdjęcia naprawdę są cieniaste.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 14. Data: 2011-03-19 19:10:13
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Spróbuj z drugiej strony.

    Ale jak stoje przodem, czy tylem?

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "