  • 1. Data: 2011-03-23 14:37:54
    Temat: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Od: bulba <s...@t...com>

    hej,

    planuje repatriacje, przynajmniej czasowa do polski; patrze na oferte
    opow i jestem przerazony; czy rzeczywiscie jest taka nedza?

    obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i
    500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

    czy w polsce nie ma szans na taka oferte?

    ogolnie zszedlbym z minutami w dol do ok. 200, ale zalezy mi na BB, ale
    widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy
    nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

    pzdr.

    piotr

  • 2. Data: 2011-03-23 15:00:11
    Temat: Re: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy
    > nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

    360min do wszystkich i 100MB
    za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru do siebie za free maja

    wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
    ERA bez telefonu umowa

  • 3. Data: 2011-03-23 15:13:31
    Od: bulba <s...@t...com>

    On 23/03/2011 15:00, Amir wrote:

    > 360min do wszystkich i 100MB
    > za 69zl, pod 3 numery za free w sieci i te 3 numeru do siebie za free maja
    >
    > wiec za 94 na pewno dostaniesz cos podobnego
    > ERA bez telefonu umowa

    masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
    klientow'

  • 4. Data: 2011-03-23 15:23:53
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > masz link? dzis patrzylem i widzialem cos takiego jako: 'dla obecnych
    > klientow'

    a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
    ale znajdziesz to na stronie ery

  • 5. Data: 2011-03-23 15:56:21
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Amir pisze:

    > a faktycznie to oferta przy przedlużaniu umowy
    > ale znajdziesz to na stronie ery

    no i umowa 12 lub 24 miesieczna

  • 6. Data: 2011-03-23 16:08:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "bulba" <s...@t...com> wrote in message news:imd0k1$e52$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > widze, ze tu to jakas gorna polka jest ta usluga; tutaj to kazdy
    > nastolatek w autobusie bawi sie BB albo iphonem

    :-)))

    Wszyscy mi mówia ze smartfony w Polsce sa tanie, szczególnie iPhone.
    Zapytaj Waldka, on Ci powie gdzie kupic tanio iPhone 4 za grosze...

  • 7. Data: 2011-03-23 17:13:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    bulba pisze:
    > hej,
    >
    > planuje repatriacje, przynajmniej czasowa do polski; patrze na oferte
    > opow i jestem przerazony; czy rzeczywiscie jest taka nedza?

    nie. to tylko tak wygląda. dzieki nieustającym promocjom, da sie jakoś
    przeżyć, ale też trzeba pilonować pewnych terminów i zasad. RAdzę
    oczywiście korzystać z prepaida, skoro to ma być "czasowe"
    > obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i
    > 500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

    Niestety rozmowy w polsce są po 29gr, do wieszości, po 10gr w sieci i po
    70gr do play.

    Tu zostawiam miejsce na reklame playa, bo moze to być dobra oferta,
    wtedy rozmowy będą po 29gr naprawde do wszystkich

    Rekalma orange free. za 100zł otrzymasz 110 do wydania na rozmowy po
    29gr i smsy(niewiem ile) a DODATKOWO 6giga transferu. czas na
    wykorzystanie 5 miesiecy.czyli podobnie jak pisałeś. Jak wygadasz te
    110zł, kolejne "orangowe złotówki" kupisz za 56-75% wartości nominalnej
    na allegro. (czyli realnie cena rozmów spadnie do 20-22gr)

    > czy w polsce nie ma szans na taka oferte?
    ofert bez zawiłości jest mało. najczęsciej w "podsieciach" poogladaj
    heyah, gaduair, mbank. LEpiej jest naobiecywać, narobić nadziei a potem
    pokazać to miejsce gdzie sie konczą plecy na dole...

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-03-25 13:31:38
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > 110zł, kolejne "orangowe złotówki" kupisz za 56-75% wartości nominalnej
    > na allegro. (czyli realnie cena rozmów spadnie do 20-22gr)

    straaszne ilosci znajomych odchodzi do play
    czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?
    zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w sieci play.

    a moja siec era z ktora jestem od 97roku daje mi 360min z nową umową za 69zł
    w t ym 100Mb internetu, dla nowej karty, która chciałem w erze bez telefonu
    przeniesc z TT, dali mi 300min w tym tylko 100 do wszystkich sieci

    czy to juz czas przejsc do PLAY?

  • 9. Data: 2011-03-25 14:14:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Amir wrote:

    > straaszne ilosci znajomych odchodzi do play

    skoro obecne taryfy zdaniem większości osób z
    którymi mam kontakt uważane są za b. mało
    znaczące liftingi ofert sprzed trzech lat, to
    nie ma się czemu dziwić

    Taryfy Play nie są ideałem ale w większości
    wypadków (zdarzają sie warunki dla ktorych W3
    jest korzystniejsze) są lepsze..

    > czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?

    nie ma "tak dobrej", ma tylko "lepszą" :)

    > zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w
    > sieci play.

    z tym zarabianiem nie jest wcale tak prosto:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9253317,Drozej_z
    _Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

> [...]
    > umową za 69zł w t ym 100Mb internetu, dla nowej karty, która
    > chciałem w erze bez telefonu przeniesc z TT, dali mi 300min w

    W Twoim pytaniu jest odpowiedź: sam piszesz że Twoi
    znajomi już tam (w Play) są, a Twój obecny operator
    proponuje "śmieszną" oferte. Tylko od ciebie zależy
    co zrobisz w obliczu tych faktów.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 10. Data: 2011-03-25 14:54:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:imi810$q3$1@news.onet.pl...

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9253317,Drozej_z
    _Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

    "(...) wysokość cen za minutę to pochodna wielu czynników, m.in. analizy
    tego, ile klienci są w stanie zapłacić (...)"
    - w zasadzie to wszystko na temat.
    Niektorzy (nawet ci, ktorzy PRL znaja tylko z telewizji i opowiadan babci)
    wciaz mysla w kategoriach nakazowo rozdzielczych i centralnie sterowanych. A
    tymczasem sprawa jest prosta. Cena wynosi tyle, aby fuinkcja zysku:
    cena*popyt(cena) - koszty osiągała maksimum.
    Jesli po obnizeniu ceny o 1 grosz popyt mialby nie wzrosnac o tyle, zeby
    funkcja zysku sie zwiekszyla, to cena nie ulegnie obnizeniu.
    Tak samo jak z cenami paliwa - jak ropa drozeje, ceny benzyny od razu ida
    ostro w gore, jak tanieje - to sie zatrzymuja, albo ida w gore nieco wolniej
    :)

    Pozdrawiam
    SDD