    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Date: Wed, 23 Mar 2011 18:13:46 +0100

    bulba pisze:
    > hej,
    >
    > planuje repatriacje, przynajmniej czasowa do polski; patrze na oferte
    > opow i jestem przerazony; czy rzeczywiscie jest taka nedza?

    nie. to tylko tak wygląda. dzieki nieustającym promocjom, da sie jakoś
    przeżyć, ale też trzeba pilonować pewnych terminów i zasad. RAdzę
    oczywiście korzystać z prepaida, skoro to ma być "czasowe"
    > obecnie mam w T-mobile UK: umowe miesieczna, 350min, 300sms, BB BIS i
    > 500mb netu; wszystko za ok. 94zl (po przeliczeniu);

    Niestety rozmowy w polsce są po 29gr, do wieszości, po 10gr w sieci i po
    70gr do play.

    Tu zostawiam miejsce na reklame playa, bo moze to być dobra oferta,
    wtedy rozmowy będą po 29gr naprawde do wszystkich

    Rekalma orange free. za 100zł otrzymasz 110 do wydania na rozmowy po
    29gr i smsy(niewiem ile) a DODATKOWO 6giga transferu. czas na
    wykorzystanie 5 miesiecy.czyli podobnie jak pisałeś. Jak wygadasz te
    110zł, kolejne "orangowe złotówki" kupisz za 56-75% wartości nominalnej
    na allegro. (czyli realnie cena rozmów spadnie do 20-22gr)

    > czy w polsce nie ma szans na taka oferte?
    ofert bez zawiłości jest mało. najczęsciej w "podsieciach" poogladaj
    heyah, gaduair, mbank. LEpiej jest naobiecywać, narobić nadziei a potem
    pokazać to miejsce gdzie sie konczą plecy na dole...

    ToMasz