  • 11. Data: 2011-03-25 15:28:35
    Temat: Re: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    SDD wrote:

    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
    _Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

    > "(...) wysokość cen za minutę to pochodna wielu czynników,
    > m.in. analizy tego, ile klienci są w stanie zapłacić (...)"
    > - w zasadzie to wszystko na temat.

    Ależ oczywiście. I nikt tego tu nie kwestionuje.

    Co nie zmienia tego że na asymetrii nie korzysta
    wyłącznie Play - ale i mają całkiem niezłe żniwa
    (z dzwoniących do Play) pozostali operatorzy.

    O tym i o tylko o tym jest ten artykuł. Koniec i
    kropka w tej kwestii.

    To że przy okazji wielka trójka (w/g ekspertów)
    W3 sobie "podcina gałąź", bo ludzie jednak wolą
    mieć "w sieci" nielimitowane i 29 gr "z marszu"
    (a nie tylko ograniczone do taryf z hm wyższych
    pułapów) to jeszcze inna para kaloszy.

    Wyraźnie widać że mniej klientów jest skłonnych
    takie praktyki tolerować, co skutkuje stałym i
    sporym przepływem klientów do P4. Co wprost da
    się zobaczyć w publikowanych statystkach n.t.
    migracji..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 12. Data: 2011-03-25 16:49:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Amir pisze:

    > straaszne ilosci znajomych odchodzi do play
    > czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?
    > zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w sieci play.
    >
    > a moja siec era z ktora jestem od 97roku daje mi 360min z nową umową za 69zł
    > w t ym 100Mb internetu, dla nowej karty, która chciałem w erze bez telefonu
    > przeniesc z TT, dali mi 300min w tym tylko 100 do wszystkich sieci
    >
    > czy to juz czas przejsc do PLAY?

    ja namietnie korzystałem z pakietu 1000minut w orange + stacjonarne (dla
    niektórych ciagle działa) Niestety pakiety sie skonczyły, a ja za samo
    1000 minut w siecy płaciłbym 20zł. wiec przeszedłem do play, gdzie mam
    1000minut w sieci i stacjonarne za 12.5+vat(+90 min do wszystkich)
    proponowano mi 270min(+1000) za 25zł+vat, wiec jest to korzystniejsze od
    tego co Ty masz, ale ja jakoś tak robie ze wykorzystuje to co mam, i
    niepotrzebuje wiecej. jak mam sesje telefoniczną to umawiam sie z
    rozmówcą przy stacjonarnym.

    ToMasz

    PS pytasz czy to czas? nie to nie "czas" to kwestia analizy ofert.