  • 1. Data: 2011-03-21 12:02:28
    Temat: AT&T kupilo T-Mobile USA
    Od: a...@p...pl

    http://www.engadget.com/2011/03/20/atandt-agrees-to-
    buy-t-mobile-from-deutsche-telekom/

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-21 19:10:35
    Temat: Re: AT&T kupilo T-Mobile USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <a...@p...pl> wrote in message
    news:89feo6d1ebidgbdmq2ifc3tdbst6ejgrv2@4ax.com...
    > http://www.engadget.com/2011/03/20/atandt-agrees-to-
    buy-t-mobile-from-deutsche-telekom/

    Masz jakies osobiste wnioski i przemyslenia z którymi chcialbys sie
    podzielic?

  • 3. Data: 2011-03-21 23:09:29
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
    > <a...@p...pl> wrote in message
    buy-t-mobile-from-deutsche-telekom/

    > Masz jakies osobiste wnioski i przemyslenia z którymi chcialbys sie
    > podzielic?

    Wiadomo bylo kto sie rzuci pierwszy na te wiadomosc, niczym na azbest.
    Nie bedzie gejfona w rózu Ti mobajla, beda wieksze wplywy ATT

  • 4. Data: 2011-03-22 15:30:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 14:10:35 -0500, Pszemol wrote:
    buy-t-mobile-from-deutsche-telekom/

    >Masz jakies osobiste wnioski i przemyslenia z którymi chcialbys sie
    >podzielic?

    A nie wystarcza pytania ?

    Tak DT kiepsko idzie w USA, czy tak im kiepsko idzie w Europie, ze
    szukaja przychodu ?

    To bedzie T-mobile u nas, czy nie tak szybko ?

    J.

  • 5. Data: 2011-03-22 15:54:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-22 16:30, J.F. pisze:

    > Tak DT kiepsko idzie w USA, czy tak im kiepsko idzie w Europie, ze
    > szukaja przychodu ?
    >
    > To bedzie T-mobile u nas, czy nie tak szybko ?

    Może będzie u nas AT&T ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 6. Data: 2011-03-22 15:56:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:54:56 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Może będzie u nas AT&T ;)

    Jak już to AT&T&T :-)

    ale będzie samo T

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 7. Data: 2011-03-22 18:33:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > szukaja przychodu ?
    >
    > To bedzie T-mobile u nas, czy nie tak szybko ?

    Według tego co czytam, to nie jest to jeszcze done-deal...
    Może się okazać że im na to nie pozwolą. Miejmy nadzieję.

  • 8. Data: 2011-03-23 15:02:34
    Od: Virck <v...@v...net>

    Minie jeszcze na szczescie caly dlugi rok zanim dojdzioe do
    przejecia...Mnie jako uzytkowika T-Mobile ta fuzja nie cieszy, bo AT&T
    to jest obecnie najgorszy gniot w USA....Dla przykladu podam, ze wlasnie
    wprowadzaja ponownie limitowanie przesylu danych...Nie bedzie juz opcji
    unlimited na amen....Za kazde przekroczenie limitu o 1Gb
    ...$10....Przyjdzie sie przejsc do Verizon....

  • 9. Data: 2011-03-23 16:11:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Virck" <v...@v...net> wrote in message
    com...
> [...]
    > unlimited na amen....Za kazde przekroczenie limitu o 1Gb
    > ...$10....Przyjdzie sie przejsc do Verizon....

    Właśnie wprowadzają? Opcja unlimited nie była już dostępna
    w 2010 gdy kupowałem swojego iPhone gdzieś późnym latem...

    Ale czy naprawdę zużywasz miesięcznie więcej niż 4GB danych??
    Do czego używasz telefonu? Filmy na DVD ściągasz e-donkey czy co?

  • 10. Data: 2011-03-23 16:28:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 16:02:34 +0100, Virck napisał(a):

> [...]
    > unlimited na amen....Za kazde przekroczenie limitu o 1Gb
    > ...$10....Przyjdzie sie przejsc do Verizon....

    Uważaj, zaraz cię pszemol będzie przekonywał, że AT&T to jest właśnie to.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"