    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Date: Fri, 23 Feb 2018 10:01:29 +0100
    <p6ncuc$qs3$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2018-02-23 o 09:52, Kris pisze:

    > Kilka numerów nju na abonament w rodzinie mam i 20 zl wychodzi własnie. Więc gdybym
    nowy nr potrzebował to własnie taki nju bym sobie zamówił

    Na grupie telefonicznej chwalisz się, że będziesz płacił 20zł na miesiąc
    za coś, co można mieć za 0zł?

    zarezerwujesz. Albo samochodu nie wynajmiesz.

    > Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki

    Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem - nie pisałem, że nie
    zarezerwujesz w ogóle, tylko że niektóre kanały, na pewno i niektóre
    hotele w całości, będziesz miał zablokowane.

    > Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada

    > Bo JA nie potrzebuję

    Konkrety. Kupujesz komputer, to wolisz zapłacić dziś, czy za rok - w tej
    samej cenie?

    > No i ok
    > JA nie kupuje na raty.

    Ja też nie kupuję na raty, tylko odwlekam za darmo termin spłaty karty.

    > Pewnie masz racje;)
    >
    > Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.

    Nie masz spokoju (dzwonią), więc trudno mówić, abyś miał jakąś jego cenę
    - jeśli coś płacisz "za spokój", to znaczy że płacisz za usługę, której
    nie otrzymujesz.

    --
    Liwiusz