  • Data: 2018-02-23 23:53:59
    Temat: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2018 o 15:56, Kris pisze:

    > Przy dzisiejszych nolimitach w granicah 20 zł/miesiącKurde, nie wiem czemu wszyscy
    się cieszą z 20zł/mc. tyle to ja nawet w
    najgorszych czasach (średnio) nie wydawałem na komórkę. fakt, ze rozmowy
    kosztowały 1zł/minute, więc trzeba było sie ograniczać. przed no
    limitami, miałem jakieś 100-150min (plus za darmo w sieci) za ok 15zł, i
    nigdy tego nie przekroczyłem. teraz być moze będę musiał kupić
    najdroższy w moim życiu abonament, mimo że 100 minut wygaduje. nie wiem
    czy się śmiac czy płakać
    ToMasz