    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 23 Feb 2018 00:52:52 -0800 (PST)
    <p6ncuc$qs3$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 22:33:02 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To już specyfika takiej pracy. Normalny człowiek nie ma potrzeby
    > wypisywania swojego numeru na stronie i wyzytówkach, z wyjątkiem spraw
    > tymczasowych, typu wspomniana już "sprzedaż samochodu", i wówczas szkoda
    > marnować na to swój prywatny prywatny (sic!) numer.

    Ano widzisz- nic nie wiesz o mojej "specyfice" a wróżyłes że wiesz co dla mnie lepsze

    > Aby dostać abonament za 20zł z nolimit, musisz poszukać promocji. Z
    > marszu z ulicy znajdziesz coś za 30-50zł.

    Kilka numerów nju na abonament w rodzinie mam i 20 zl wychodzi własnie. Więc gdybym
    nowy nr potrzebował to własnie taki nju bym sobie zamówił

    > Jeśli dla ciebie to tylko "i tyle", to jakakolwiek dyskusja z tobą na
    > dowolny temat jest bez sensu.

    Nie masz obowiązku dyskutowąć ze mna

    >Będziemy dyskutować o basenie, to
    > stwierdzisz, że tobie wystarczy tylko sadzawka za domem

    Znowu ze Swojej szklanej kuli korzystasz?

    > i będziesz uważał, że twoje zdanie kogok>olwiek interesuje...

    Ciebie interesuje widać skoro podejmujesz dyskusję

    > Przyda się. Na przykład niektórych hoteli na bookingu bez karty nie zarezerwujesz.
    Albo samochodu nie wynajmiesz.

    Rezerwowałem hotele i wynajmowałem auta. Bez kredytówki
    > Tylko nie pisz, że tego
    > nie potrzebujesz, bo - patrz argument z basenem.

    Zmień tą szklaną kule bo głupoty Tobie podpowiada

    > A czemu nie?

    Bo JA nie potrzebuję

    >Ja kredytu nie potrzebuję, ale właśnie teraz mój Citibank
    > został ukarany przez urząd za zmianę taryfy w 2015 roku, i w ramach
    > rekompensaty dzięki temu mogłem wziąć kredyt do 3000zł na rok bez
    > żadnych opłat. A skoro mogłem, to kupiłem sobie komputer, bo i tak w
    > niedługim czasie bym kupował, i rozłożyłem spłatę na raty.

    No i ok
    JA nie kupuje na raty.

    No tak jest- nie potrzebuj e nr który słuzy tylko do odbierania połączeń

    > A tak, "do niczego się nie przyda" nie świadczy o niczym innym, jak o ignorancji.
    Taki numer mi się do niczego nie przyda
    Dużo jest rzeczy i usług na świecie które MNIE się do niczego nie przydają

    > Nie. Drugi numer jest do spraw generujących większy niż zazwyczaj ruch,
    > ale przez określony czas.

    Pisałem już że gówno wiesz o mojej specyfice?
    Skoro Ty taki potrzebujesz to korzystaj

    > Ludzie różne rzeczy w życiu robią, nie tylko na kiblu siedzą. Chodzą do
    > kina, teatru, restauracji, na randki.

    Pewnie masz racje;)
    > I cenią swój spokój nawet bardziej
    > niż czas (30s.).

    Uważam że cena mojego spokoju jest akceptowalna taka jaka jest teraz.