-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3 cylindry
Date: Mon, 16 Feb 2015 16:26:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <mbt280$69g$1@node1.news.atman.pl>
References: <mbr35b$253$1@node1.news.atman.pl> <mbr3lh$2n9$1@node1.news.atman.pl>
<mbr60f$d16$1@usenet.news.interia.pl>
<3...@g...com>
<mbt0s8$60d$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 31-178-95-7.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1424100416 6448 31.178.95.7 (16 Feb 2015 15:26:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2015 15:26:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.4.0
In-Reply-To: <mbt0s8$60d$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555842
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-02-16 o 16:03, Adam pisze:
> W dniu 2015-02-15 o 23:33, k...@g...com pisze:
>> W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:18:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
>>> (...)
>>> P.S.
>>> Pamięta ktoś jeszcze, jakie tarcie wewnętrzne miał silnik M20?
>>> (...)
>>
>> sądzisz `że maił jakieś zdecydowanie większe od współczesnego? Z
>> wyjątkiem gorszego oleju jaki wtedy był nie było w nim nic dodatkowego
>> żeby tarcie miał mieć większe albo mniejsze.
>>
>
> Ja nie sądzę, ja wiem ;)
> To znaczy wiem, ale nie pamiętam szczegółów.
>
> DTR coś mówiło bodajże o ponad 5km (koniach) marnujących się na same
> opory wewnętrzne.
> Bo to, że to dolnozaworówka, to chyba dobrze wiesz. A to też ma wpływ.
Ale w tych pięciu koniach zawarta jest też praca na sprężanie, a ta jest
mniejsza niż w silnikach górnozaworowych, nie mówiąc już o współczesnych
wynalazkach ze stopniem sprężania > 10 i doładowaniem.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.15 16:40 Trybun
- 16.02.15 16:51 Ministerstwo Propagandy
- 16.02.15 20:06 janusz_k
- 16.02.15 20:47 Sebastian Biały
- 16.02.15 21:07 k...@g...com
- 16.02.15 21:18 Adam
- 16.02.15 21:42 Tomasz Wójtowicz
- 16.02.15 21:45 Sebastian Biały
- 16.02.15 21:46 k...@g...com
- 17.02.15 03:06 Pszemol
- 17.02.15 09:20 tck
- 17.02.15 13:06 Adam
- 17.02.15 13:12 Trybun
- 17.02.15 13:12 J.F.
- 17.02.15 13:12 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=