eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody3 cylindryRe: 3 cylindry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3 cylindry
    Date: Mon, 16 Feb 2015 16:26:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mbt280$69g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mbr35b$253$1@node1.news.atman.pl> <mbr3lh$2n9$1@node1.news.atman.pl>
    <mbr60f$d16$1@usenet.news.interia.pl>
    <3...@g...com>
    <mbt0s8$60d$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31-178-95-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1424100416 6448 31.178.95.7 (16 Feb 2015 15:26:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2015 15:26:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    In-Reply-To: <mbt0s8$60d$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555842
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-16 o 16:03, Adam pisze:
    > W dniu 2015-02-15 o 23:33, k...@g...com pisze:
    >> W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:18:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    >>> (...)
    >>> P.S.
    >>> Pamięta ktoś jeszcze, jakie tarcie wewnętrzne miał silnik M20?
    >>> (...)
    >>
    >> sądzisz `że maił jakieś zdecydowanie większe od współczesnego? Z
    >> wyjątkiem gorszego oleju jaki wtedy był nie było w nim nic dodatkowego
    >> żeby tarcie miał mieć większe albo mniejsze.
    >>
    >
    > Ja nie sądzę, ja wiem ;)
    > To znaczy wiem, ale nie pamiętam szczegółów.
    >
    > DTR coś mówiło bodajże o ponad 5km (koniach) marnujących się na same
    > opory wewnętrzne.
    > Bo to, że to dolnozaworówka, to chyba dobrze wiesz. A to też ma wpływ.

    Ale w tych pięciu koniach zawarta jest też praca na sprężanie, a ta jest
    mniejsza niż w silnikach górnozaworowych, nie mówiąc już o współczesnych
    wynalazkach ze stopniem sprężania > 10 i doładowaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: