eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody3 cylindryRe: 3 cylindry
  • X-Received: by 10.140.102.195 with SMTP id w61mr30502qge.40.1424039623336; Sun, 15
    Feb 2015 14:33:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.102.195 with SMTP id w61mr30502qge.40.1424039623336; Sun, 15
    Feb 2015 14:33:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!i13no1500510qae.0!news-out.google.com!c1ni6qar.1!nntp.google.com!j7no82601
    4qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 15 Feb 2015 14:33:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <mbr60f$d16$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.22.19;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.22.19
    References: <mbr35b$253$1@node1.news.atman.pl> <mbr3lh$2n9$1@node1.news.atman.pl>
    <mbr60f$d16$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: 3 cylindry
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 15 Feb 2015 22:33:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2814
    X-Received-Body-CRC: 136477935
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555784
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:18:57 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu 2015-02-15 o 22:38, Maciek pisze:
    > > W dniu 2015-02-15 o 22:30, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > >> chciałbym prosić o wyjaśnienie mi prostymi słowami "dlaczego 3 cylindrowy
    > >> silnik jest lepszy niż 4 i więcej cylindrowy?"
    > > Elementarne Sherlocku: 3 cylindry, to tylko 3 świece, więc o 25% (w
    > > porównaniu z 4 cylindrowym) mniejsza szansa, że padnie świeca, czy kabel
    >
    > A jak padnie, to działa nam tylko 66,6% świec (i cylindrów) w
    > przeciwieństwie do 4-cylindrowego, gdzie jedna padnięta świeca powoduje
    > działanie 75% silnika ;)
    >
    > > WN, do tego mniej prądu się zużywa, więc czysta ekologia, że o zysku nie
    >
    > Owszem, zawsze to jakiś ułomek wata
    >
    > > wspomnę. Dodam, że pod tym względem jeszcze lepszy jest 2 cylindrowy, 1
    > > cylindrowy, a najlepszy 0 cylindrowy.
    > >
    >
    > Wiatr w żagle ;)
    >
    > A tak na serio, to plusami jest niższy koszt wytworzenia i na ogół
    > mniejsze tarcie wewnętrzne, zaś minusami, to m.in niska kultura pracy i
    > trudności w wyważeniu. No, chyba, że silnik w układzie gwiazdy - ale
    > rzadko stosowany w motoryzacji.
    >
    > P.S.
    > Pamięta ktoś jeszcze, jakie tarcie wewnętrzne miał silnik M20?
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam

    sądzisz `że maił jakieś zdecydowanie większe od współczesnego? Z wyjątkiem gorszego
    oleju jaki wtedy był nie było w nim nic dodatkowego żeby tarcie miał mieć większe
    albo mniejsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: