eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu... › Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-ma
    il
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Date: Wed, 27 Jan 2010 09:21:49 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 19
    Message-ID: <hjot68$2n26$1@news.mm.pl>
    References: <hjm3km$f3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hjm8vs$1pn9$1@news.mm.pl>
    <hjmd51$qg$1@mx1.internetia.pl> <hjmf1e$693$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmg7o$d5e$1@mx1.internetia.pl> <hjmhj9$6uu$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmiem$i51$1@mx1.internetia.pl> <hjmie9$73d$2@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmj1i$mgp$1@mx1.internetia.pl> <hjmk5t$7fl$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmkdu$n7$2@mx1.internetia.pl> <hjmlpe$7sc$1@mx1.internetia.pl>
    <hjmmpj$jq5$1@inews.gazeta.pl> <hjmnet$92m$1@mx1.internetia.pl>
    <hjmoe8$520$1@news.onet.pl> <hjmrlh$g0c$1@news.onet.pl>
    <hjmsbd$i0m$1@news.onet.pl> <hjmt5o$t2d$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hjn0b0$a98$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hjom66$2mu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.190.106.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1264580616 89158 81.190.106.58 (27 Jan 2010 08:23:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jan 2010 08:23:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hjom66$2mu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250461
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Gut pisze:
    >> To rozumiem z bezwładnością, ale mi chodziło o szybkość rozchodzenia
    >> się fali mechanicznej - przy stałych obrotach, a przy nagłej jej
    >> zmianie. W przypadku przyspieszania obrotów silnika przez łańcuch
    >> przykazywany jest jakiś moment ciągnący, większy niż przy obrotach
    >
    > jesli wiec silnik nie napompowal oleju do napinacza to lepsza jest
    > nierownomierna praca na biegu jalowym i szarpanie czy lekkie przegazowanie
    > go zeby a)szybciej wzroslo cisnienie oleju b) pracowal rownomiernie?
    >

    W tym rzecz, ze to cisnienie oleju wcale tak szybko nie rosnie przy
    takich temperaturach.
    Olej jest gesty i nie napompuje tak szybko napinacza, w efekcie silnik
    sobie niby juz normlanie pracuje, ale lancuch nie jest odpowiednio
    naciagniety i dlatego sie go nie gazuje zaraz po uruchomieniu.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: