  • Data: 2010-01-27 09:21:49
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut pisze:

    > jesli wiec silnik nie napompowal oleju do napinacza to lepsza jest
    > nierownomierna praca na biegu jalowym i szarpanie czy lekkie przegazowanie
    > go zeby a)szybciej wzroslo cisnienie oleju b) pracowal rownomiernie?

    W tym rzecz, ze to cisnienie oleju wcale tak szybko nie rosnie przy
    takich temperaturach.
    Olej jest gesty i nie napompuje tak szybko napinacza, w efekcie silnik
    sobie niby juz normlanie pracuje, ale lancuch nie jest odpowiednio
    naciagniety i dlatego sie go nie gazuje zaraz po uruchomieniu.

    --
    Karolek