  • Data: 2010-01-27 07:32:51
    Temat: Re: nowe spostrzezenia
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To by sugerowało albo solidne przestawienie rozrządu, albo już uszkodzenie
    > polegające na niezamykających się jakimś zaworze wydechowym.
    > Albo pęknięty wydech.
    > Spaliny do dolotu mogą się też dostawać przez odmę.

    ale zawor wydechowy niedomkniety powodowalby lecenie spalin przez rure
    wydechowa a tam ani sladu a conajmniej zapach powinien byc/

    > Łańcuch się napina pod wpływem napinacza - to czy łańcuch się minimalnie
    > wydłuży czy skróci pod wpływem temperatury jest tu pomijalne.
    ale gdy nie jest napiety przez napinacz to chyba nie lata jak zyd po pustym
    sklepie (nie widzialem nigdy na zywo lancucha rozrzadu zalozonego) i jakos
    tych zebatek sie trzyma

    > Wątpliwe, chyba że ją zupełnie wydmuchało.
    > Możesz sprawdzić skąd lecą te spaliny - jeżeli między głowicą a blokiem to
    > pewnie tak, jeżeli z dolotu to nie upg.

    trdno mi tak samodzielnie to sprawidzic, ale jak go meczylem i poszedlem do
    komory silnika to z rury ssacej wydobywal sie bardzo powoli dymek (dosc duzo
    dymku