  • Data: 2010-01-27 07:37:46
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrnhlurit.gi9.karmmnie@chloru.net...

    > Brak świec zapłonowych w silniku o zapłonie samoczynnym.

    no wiem ze nie ma swiec zaplonowych i rozrozniam roznice pomiedzy dieslem a
    benzyna. nie zmienia to faktu ze zaplony moga wypadac (czytaj mieszanka z
    jakichs powodow skompresowana nie eksploduje). wlasnie po to sa swiece
    zarowe zeby przy uruchamianiu latwiej ta detonacja nastepowala jak jest
    lodowaty silnik