  • Data: 2010-01-27 09:41:52
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski wrote:
    > Dnia 26.01.2010 WIHEDCNF <2...@h...nl> napisał/a:
    >>

    > To rozumiem z bezwładnością, ale mi chodziło o szybkość rozchodzenia
    > się fali mechanicznej - przy stałych obrotach, a przy nagłej jej
    > zmianie. W przypadku przyspieszania obrotów silnika przez łańcuch
    > przykazywany jest jakiś moment ciągnący, większy niż przy obrotach
    > jednostajnych. Gdyby wyeliminować z modelu tarcie i dać nieważkość
    > rozrządu, to właściwie ruch jednostajny i spoczynek by się niczym
    > nie różnił. W przypadku przyspieszenia jednak informacja o przyłożeniu
> [...]

    Panowie wyzej pitola -lancuch rozrzadu oprocz tego ze kreci walkami czesto
    napedza tez czesto osprzet np pompe wtryskowa
    ,prozniowa czy olejowa szybkie googlanie nic nie dalo ale pobor mocy przez
    te dodatki wcale nie jest maly , rzedu kilku kilowatow
    -np w moi oplowskim 2.0dti sa dwa lancuchy - jeden dwurzedowy z walu do
    pompy wtryskowej , drugi jednorzedowy z pompy
    do walka rozrzadu