-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@i...pl>
Subject: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jen8m1$quq$1@inews.gazeta.pl> <jenats$4kj$2@inews.gazeta.pl>
<4f0f3a6b$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<jenlsq$h68$1@inews.gazeta.pl> <4255976277$20120113004543@squadack.com>
<jese0e$2dq$1@inews.gazeta.pl> <7072519094$20120114224622@squadack.com>
<jests1$4vk$1@mx1.internetia.pl> <8252484625$20120115025900@squadack.com>
<jeu84f$9pd$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 15 Jan 2012 13:48:10 GMT
Lines: 22
Message-ID: <4f12d91a$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1326635290 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 80.52.166.102:58998
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426808
[ ukryj nagłówki ]begin DoQ
> Bo plan był taki, żeby jechać prawym/środkowym pasem za kimś i nie robić
> jednocześnie zatoru. Chciałeś przykład na zastosowanie 1000-2500 to go
> otrzymałeś...
Ciekawe jak długo panewki to wytrzymają. :> Szczerze mówiąc nie bardzo
wiem, po co kupować dużą benzynę i jeździć nią jak dieslem. Szczególnie,
że silnik przy przyspieszaniu w ten sposób nie będzie miał najwyższej
sprawności, więc spali najprawdopodobniej więcej niż gdybyś przyspieszył
bardziej dynamicznie.
> I co z tego? Gwarantuje Ci że gdybym zechciał odjechać to wystarczyłoby
> przycisnąć gaz bez redukcji.
> Tu masz jeszcze jeden przykład na jazdę w granicach 2000 w mieście.
> http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
Można, tylko po co?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.12 16:10 DoQ
- 15.01.12 21:09 Tomasz Pyra
- 15.01.12 22:06 Artur Maśląg
- 15.01.12 22:22 DoQ
- 15.01.12 22:50 RoMan Mandziejewicz
- 15.01.12 22:53 Artur Maśląg
- 15.01.12 23:12 DoQ
- 15.01.12 23:31 to
- 15.01.12 23:44 RoMan Mandziejewicz
- 16.01.12 00:00 J.F.
- 16.01.12 00:00 to
- 16.01.12 00:23 DoQ
- 16.01.12 00:37 DoQ
- 16.01.12 00:47 DoQ
- 16.01.12 00:57 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=