  • Data: 2012-01-15 22:06:34
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-15 11:01, DoQ pisze:
    (...)
    > Nee, same suchary ;)

    Szkoda - masz ładne zegary ;)

    > Wiesz, jeśli całe życie jeździło się Polonezem,

    Wypraszam sobie :) Jeden z moich Polonezów (nie twierdzę, że
    to wersja jakaś regularnie spotykana na drogach) odpychał się bardzo
    ładnie i to właśnie od dołu :) Wielu się zdziwiło ;)

    > a potem Lanosem ...

    W sumie to nie chodzi wprost o fakt posiadania, ale kwestię podejścia
    do tematu oraz świadomości.

    Moja żonka została ostatnio poproszona (przez koleżankę), by podjechać
    właśnie Lanosem na myjnię. Jej ocena tego samochodu mnie bardzo
    rozbawiła (optymizmem nie wiało), niemniej gdyby miała tym jeździć to
    by jeździła (w końcu lepiej siedzieć w ciepłym samochodzie niż stać na
    deszczu), ale to jednak coś innego, niż zachwalać ten produkt, bądź
    wieszać psy na każdym innym :)