  • Data: 2012-01-15 22:22:05
    Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-01-2012 22:06, Artur Maśląg pisze:

    > Szkoda - masz ładne zegary ;)

    Tu masz takie same, ale ja tak szybko nie jeżdżę bo się boję ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=PfULzoOVDH0
    http://www.youtube.com/watch?v=Ph4jS0j7n_g

    > Wypraszam sobie :) Jeden z moich Polonezów (nie twierdzę, że
    > to wersja jakaś regularnie spotykana na drogach) odpychał się bardzo
    > ładnie i to właśnie od dołu :) Wielu się zdziwiło ;)

    Ale nie zimą na pych? Czy z silnikiem od fiata mirafiori? ;))

    > Moja żonka została ostatnio poproszona (przez koleżankę), by podjechać
    > właśnie Lanosem na myjnię. Jej ocena tego samochodu mnie bardzo
    > rozbawiła (optymizmem nie wiało), niemniej gdyby miała tym jeździć to
    > by jeździła (w końcu lepiej siedzieć w ciepłym samochodzie niż stać na
    > deszczu), ale to jednak coś innego, niż zachwalać ten produkt, bądź
    > wieszać psy na każdym innym :)

    12 lat temu jechaliśmy na wakacje na 2 samochody. Ja w Mitsu i kolega w
    nowiutkim Lanosie - oba miały tytaniczne 1.6 16v 113 i 106KM. Lamos mimo
    zmiennej geometrii dolotu i DOHC nie dość że dostawał za każdym razem
    tęgie baty, to jeszcze okazało się na stacji że spalił nieco ponad
    3l/100km więcej. Mocno przeciętne te silniki od GMa.

    --
    Paweł