eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPad)
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Sat, 16 Nov 2013 17:42:16 +0100
    Subject: Re: 224609394
    References: <l67e8d$76o$2@node2.news.atman.pl> <l67hdq$s3c$1@news.supermedia.pl>
    <l67ins$bls$1@node2.news.atman.pl>
    <52876843$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <l67ui9$k2d$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l681nt$ngj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 17
    Message-ID: <5287a067$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-168-114.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1384620135 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2182 89.73.168.114:50529
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1784
    X-Received-Body-CRC: 2158909987
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237421
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
    > Ircys napisał:
    >
    >>> Widać coś im technika siada.
    >>
    >> Nie, po prostu system dzwoniący nie znalazł jeszcze wolnego
    >> telemęczyciela, który mógłby podjąć rozmowę. Tak działa ta
    >> "technika".
    >
    > Poprzednio puszczał muzyczkę, żeby umilić czas oczekiwania na
    > telemęczyciela -- było przecież o tym. Teraz muzyczki zabrakło.
    > Ale może to nie technika siadła, może ZAIKS się przyczepił?


    W takich przypadkach u mnie najcęściej słychać "proszę czekać na
    połączenie". U mnie powoduje to odruch bezwarunkowy rozłączenia połączenia
    ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: