  • Data: 2014-02-22 09:15:47
    Temat: Re: 224609394
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Feb 2014 05:51:09 -0800 (PST), m...@g...com wrote:
    > Ja mam zamiar zgłosić to na policję, o stalking. Najpierw głuche po=
    > łączenia potem gdy odebrałem dowiedziałem się że mam super...

    Pomaga przy odbiorze tel. przedstawianie się z nazwy firmy "firma X
    słucham, z kim panu chciałaby rozmawiać", wtedy odpuszczają. W pracy
    8 lat mam nr stacjonarny z odzysku po jakimś gamoniu, który chyba
    zapisywał się do wszystkich możliwych promocji bo dzwonią min. dwa
    razy w tyg., bardzo często proszą go do tel. z nazwiska. Byłem nawet
    wzywany do sądu z powodu jakiegoś przestępstwa popełnionego z tego nr
    dwa lata zanim ja stałem się jego nowym abonentem (!!). Bo
    oczywiście sąd (prokurator?) nie potrafi odpowiednio sformułować
    interesujący okres czasu (gdy popełniono przestępstwo) w zapytaniu
    do operatora o dane obonenta. Zamiast pytać kto w danym okresie był
    abonentem, pytają kto jest abonentem. Przy tłumaczeniu sądowi, że mam
    ten nr od jakiegoś czasu (i dostałem go dawno po interesującym sąd
    okresie) miałem wrażenie, że sędzia (młody człowiek) pierwszy raz
    spotkał się z tym, że można mieć nr "po kimś". Bardzo dokładnie
    wypytywał o szczegóły załatwiania nowego nr w tepsie...

    --
    Marek