  • Data: 2013-11-16 15:52:34
    Temat: Re: 224609394
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Komunikaty Sferii są dziwne i niemiarodajne.

    BTW kiedyś rzucałem q... na wydzwaniający do mnie nic mi nie mówiący numer, który
    jeszcze na dodatek na początku rozmowy kazał mi
    się przedstawić, po czym doszedłem, że to po prostu mój bank przeniósł swój
    call-center na jakieś zadupie z wysoką stopą bezrobocia
    i prezentował się zwykłym lokalnym prefiksem.

    -----