  • Data: 2014-02-21 14:51:09
    Temat: Re: 224609394
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 10:35:14 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

    Ja mam zamiar zgłosić to na policję, o stalking. Najpierw głuche połączenia potem gdy
    odebrałem dowiedziałem się że mam super szczęście bo wygrałem zegarek i mogę go
    odebrać gdzieś tam, odbiór nagrody będzie połączony z "degustacją" kulinarną czy w
    praktyce chcą mi wcisnąć jakieś garnki, jak się zapytałem skąd mają numer to koleś
    zaczął się mieszać że mu komputer wygenerował:D z info w necie pisze że tak działa
    firma eco-bonton i eco-vital, gdy do nich zadzwoniłem odebrała jakaś babka która
    powiedziała że to nie ich numer.