eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Data: 2013-11-16 17:42:16
    Temat: Re: 224609394
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
    > Ircys napisał:
    >
    >>> Widać coś im technika siada.
    >>
    >> Nie, po prostu system dzwoniący nie znalazł jeszcze wolnego
    >> telemęczyciela, który mógłby podjąć rozmowę. Tak działa ta
    >> "technika".
    >
    > Poprzednio puszczał muzyczkę, żeby umilić czas oczekiwania na
    > telemęczyciela -- było przecież o tym. Teraz muzyczki zabrakło.
    > Ale może to nie technika siadła, może ZAIKS się przyczepił?


    W takich przypadkach u mnie najcęściej słychać "proszę czekać na
    połączenie". U mnie powoduje to odruch bezwarunkowy rozłączenia połączenia
    ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: