eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Data: 2013-11-16 16:18:42
    Temat: Re: 224609394
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ciekawi mnie, czy istnieje taka funkcjonalność jakichś aparatów telefonicznych jedno-
    lub więcej liniowych (a może central):
    Ktoś do nas dzwoni, widzimy jego CID i dopiero wtedy postanawiamy, żeby to
    przychodzące połączenie (bez odbierania połączenia)
    przekierować na inny numer zewnętrzny i to tak, żeby na numerze, na który
    przekierowujemy pojawiło się oryginalne CID dzwoniącego do
    nas ?
    Nie jest to takie proste, bo zdaje się CID jest wysyłany tylko raz, pomiędzy
    pierwszym a drugim sygnałem dzwonienia ?
    Co samo w sobie bywa problemem, bo istnieją faksy odbierające w automacie
    niezwłocznie, już po pierwszym dzwonku, zanim jeszcze
    przyleci CID, co utrudnia rejestrację połączeń przychodzących/


    A w przypadku jak Twój po prostu przekierowywałem na faks (wewnętrzny) (a co, niech
    sobie posłucha bździii dziii) ;)) po czym niemal
    natychmiastowo pojawiał się po stronie dzwoniącego sygnał zajętości linii (słyszalny
    z głośnika faksu).


    -----
    > Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii, ale w tym
    konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się
    > rozłączają, raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: