eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia224609394Re: 224609394
  • Data: 2013-11-16 20:39:26
    Temat: Re: 224609394
    Od: i...@p...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 16:18:42 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
    > Ciekawi mnie, czy istnieje taka funkcjonalność jakichś aparatów telefonicznych
    jedno- lub więcej liniowych (a może central):
    >
    > Ktoś do nas dzwoni, widzimy jego CID i dopiero wtedy postanawiamy, żeby to
    przychodzące połączenie (bez odbierania połączenia)
    >
    > przekierować na inny numer zewnętrzny i to tak, żeby na numerze, na który
    przekierowujemy pojawiło się oryginalne CID dzwoniącego do
    >
    > nas ?
    >
    > Nie jest to takie proste, bo zdaje się CID jest wysyłany tylko raz, pomiędzy
    pierwszym a drugim sygnałem dzwonienia ?
    >
    > Co samo w sobie bywa problemem, bo istnieją faksy odbierające w automacie
    niezwłocznie, już po pierwszym dzwonku, zanim jeszcze
    >
    > przyleci CID, co utrudnia rejestrację połączeń przychodzących/
    >
    >
    >
    >
    >
    > A w przypadku jak Twój po prostu przekierowywałem na faks (wewnętrzny) (a co, niech
    sobie posłucha bździii dziii) ;)) po czym niemal
    >
    > natychmiastowo pojawiał się po stronie dzwoniącego sygnał zajętości linii
    (słyszalny z głośnika faksu).

    Było o tym na grupie 1000 razy. Na linii cyfrowej - tak, na linii analogowej
    - niedasie.

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: