  • Data: 2010-02-02 17:52:00
    Temat: Re: 20D czy D80?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Feb., 14:29, "kucik" <k...@o...pl> wrote:

    > no ale  tym przypadku jasniejsza stalka 500 canona to wydatek rzedu 7kzl i w
    > gore, zamiennikow 3-4kzl. Jak bedzie mnie stac na taki to falcona  dam
    > dziecku do zabawy bez mrugniecia okiem hehe:)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kucik

    jasniejsza stalka canona 500 to wydatek ok 6000 tyle ze nie pln a
    euro .

    ze starszych z czasow analogowych bez IS mozesz kupic znacznie
    taniej b przyzwoite stalki za normalne pieniadze.

    mnie sie ostala jedna taka z tamtych czasow i za nic nie oddam , tak
    rysuje swietnie - brzytwa.
    przyslona nie dziala , pracuje tylko na 5,6 ale warunki na wieksza
    przyslone wystepuja niezwykle rzadko , a z kolei na tej ogniskowej ze
    wzgledu na mala GO na wiekszym otworze b trudno trafic z ostroscia.

    jesli rzeczywiscie chcesz sie specjalizowac w ptakach i zdjeciach z
    duzej odleglosci to sugerowalbym wlasnie stalke - ja uzywam glownie do
    zdjec samolotow.

    tutaj przykladwe zdjecie ta stalk z ok 400 m :

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Desktop#5359
    791954614540978

    i z ok 11 km

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#532647
    8583375940690

    albo:

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#535339
    9440415668754

    obawiam sie ze za te pieniadze zaden zoom nie podskoczy z
    rozdzielczoscia.

    ale przyznaje mojego marzenia zyciowego - sfotografowac ladnie ptaka
    jeszcze nie spelnilem.