  • Data: 2014-08-23 14:25:29
    Temat: Re: 1600 W nie więcej!
    Od: "michal" <...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lt87jo$j0h$1@speranza.aioe.org...
    > Jest dokładnie odwrotnie, jak każdy kowalski będzie miał solary podłączone
    > do sieci, to sieć będzie dostawać czkawki w rytm przechodzących chmur, a
    > wieczorem i w nocy i tak trzeba będzie odpalać tradycyjne generatory.
    > Niemcy już się o tym przekonują, mają poważne problemy z utrzymaniem
    > stabilności sieci.
    >
    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K
    Cześć.
    To o czym piszesz czyli black out spowodowany przez solary
    na domu kowalskiego to zaszło gdzieś w praktyce czy tylko
    to takie "urban legend" - z tego co wiem owszem były blackouty
    przez _duże_ farmy wiatrowe czy tez _duże_ E. Pv. Zresztą dla mnie jedyną
    przyczyną black out było to że z powodu głupiego obowiązku zakupu
    tzw. energi odnawialnej nikt na czas nie ośmielił się zmniejszyć
    produkcji z wyżej wymienionych i z tutaj pojawia się problem, jednak
    nie techniczny tylko administracyjny.
    pozdrawiam.
    Michal M.