  • Data: 2014-08-23 16:48:55
    Temat: Re: 1600 W nie więcej!
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.08.2014 16:08, Pszemol wrote:
    > "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    >
    > Worek? To Ty jeszcze używasz odkurzaczy z workiem w 2014??

    Jejjkujejku, Ty jeszcze używasz procesora bez AVX-512, auta z zeszłego
    roku i iphona z zeszłęgo miesiące? Co za wpadka...

    Mniej więcej tak widzę to zdanie. A nawet gorzej. O ile rozumiem,
    że niektórzy gonią za nowinkami technicznymi, to odkurzacz...
    To jest coś, co większość osób kupiło n lat temu i nie kupuje
    nowego, póki poprzedni ssie i nie hałasuje zanadto.

    Zresztą, zerknąłem do losowego sklepu w necie. Nie wygląda na to,
    by bezworkowe wyparły tradycyjne. Choć bezworkowych istotnie sporo,
    tylko dwa razy mniej niż zwykłych.

    pzdr
    bartekltg