  • Data: 2014-08-23 19:25:13
    Temat: Re: 1600 W nie wi?cej!
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-23 14:25, michal pisze:
    > U?ytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Cze??.

    Po pierwsze ustaw sonie kodowanie bo strasznie krzaczysz albo
    pisz polskawo.

    > To o czym piszesz czyli black out spowodowany przez solary
    > na domu kowalskiego to zasz?o gdzie? w praktyce czy tylko
    > to takie "urban legend" - z tego co wiem owszem by?y blackouty
    Czytałem artykuł na ten temat, wypowiadali się fachowcy, chyba rok temu.

    > przez _du?e_ farmy wiatrowe czy tez _du?e_ E. Pv.
    Farmy wiatrowe także swoje dokładają ale są bardziej przewidywalne z
    tego względu łatwiej nad tym zapanować.

    Zreszt? dla mnie jedyn?
    > przyczyn? black out by?o to ?e z powodu g?upiego obowi?zku zakupu
    > tzw. energi odnawialnej nikt na czas nie o?mieli? si? zmniejszy?
    > produkcji z wy?ej wymienionych i z tutaj pojawia si? problem, jednak
    > nie techniczny tylko administracyjny.
    Techniczny szczególnie bo turbiny niebyt szybko reagują na skok mocy,
    poza tym Niemcy mają słabą sieć przesyłową co powoduje komplikacje z
    transferem mocy. A że produkują dużo to na szybko znalazłem artykuł
    http://ise.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=4
    418:po%C5%82owa-niemiec-zasilana-ze-s%C5%82o%C5%84ca
    ale to się kończy, ograniczają dopłaty
    http://ise.pl/index.php?option=com_k2&view=item&id=4
    334:niemcy-rz%C4%85d-ograniczy%C5%82-wsparcie-dla-od
    nawialnych-%C5%BAr%C3%B3de%C5%82-energii

    ale tego co chciałem to nie znalazłem :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K