  • 181. Data: 2010-11-11 16:39:13
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-09 20:51:15 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > A to ja napisałem? Gdzie?

    A ja napisałem gdzieś, że to ty? Gdzie?
    (hint: odpisuję w tym momencie, w którym chcę się włączyć do rozmowy - zawsze)

    > No cóż, jak widać oprócz dobrej fury trzeba jeszcze mieć właściwy moduł
    > kierujący.

    Pewnie tak.
    Ale mi nie zabrali prawa jazdy i nie kierowali na egamina.
    ;-)))

    > A co powiesz na średnią 89km/h na trasie składającej się z:
    > 1. 180km po drodze krajowej
    > 2. 50km po autostradzie
    > 3. 12km po drodze powiaowej
    > 4. 12km przez miasto.

    Nic na serio, bo nie znam drogi.
    Mogę tylko dywagować.

    > Niedasię?

    Kiedyś jechałem ~160 km autostradą, a potem podobny dystans drogą krajową.
    Z taką samą prędkością podróżną.
    Tyle, że była to 3 rano, a droga krajowa miała szeeeeeerokie pobocza.
    Więc da się.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 182. Data: 2010-11-11 16:40:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-04 12:24:00 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Czy korzystając z tego, że zmieniano przepisy kodeksu drogowego -
    > poprawiono zapisy o opłatach za autostrady dla motocyklistów?

    A co było źle?

    --
    Bydlę

    (tak, czepiam się)

  • 183. Data: 2010-11-11 16:42:18
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-04 23:16:19 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki
    <k...@c...net> said:

    > Li-czni-ko-we.

    Co wy z tym licznikowe?
    Przecież wszyscy mowią o licznikowych, bo mało kto biegnie przed swoim
    samochodem z radarem by mierzyć inaczej...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 184. Data: 2010-11-11 16:49:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-05 11:39:29 +0100, "topek " <t...@g...pl> said:

    > Ostatnio mowie na radiu jednemu pacjentowi na A4:
    > "Kolego, daj mi dokonczyc manewer jak wyprzedzam sznur ciezarowek

    To jest problem, ale mi nie sprawia kłopotu zjechanie na moment między
    ciężarówki, by ten lecący nisko pojechał sobie dalej i mi nie
    przeszkadzał. Sznur mnie nie drażni, bo gdy puszczę rakietowca, to i
    tak wyprzedzę te tiry, a obserwując to, co za mną, zazwyczaj nie muszę
    nawet nogi z gazu ściągać zbytnio, by zrealizować me zamiary.
    Lusterko, kierunkowskaz, zjazd, lusterko, kierunkowskaz, powrót...
    I nigdy mi się nie zdarzyło, by ktokolwiek mnie pogniał światłami,
    klaksonem czy radiem, gdy ciężarówki jechały tak blisko siebie (czyli
    powoli), że nie zmieścibym się, gdybym chciał zjechać.

    Może o różnych porach dnia jeździmy...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 185. Data: 2010-11-11 16:51:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-06 22:03:56 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Dołożę dupków nie znających przepisów. Ile już razy miałem sytuację, kiedy
    > dupek jedzie lewym pasem, wyprzedzam go prawym,a ten się pluje...

    Jakbym słyszł moje rozmowy z tirowcami na gierkówce.
    Oni ani tego nie wiedzą, ani tego, że zakaz wyprzedzania nie obowiązuje
    zawsze, ani tego, że przy zwężce dojeżdża się do jej końca...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 186. Data: 2010-11-14 22:57:09
    Od: <m...@e...kernel.sk>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Może Tobie...

    Znaczy nigdy nie zaliczyles kolejek na bramkach
    czy "spowalniaczy" w Katowicach ?

    Tam czasami naprawde cuda sie dzieja, szczegolnie teraz
    jak z 2x3 zrobili tak naprawde 2x(2+2) i taki 'spowalniacz'
    potrafi na lewym pasie 80km/h jechac wyprzedzajac tira...

    Wyprzedzania pasem zjazdowym do hipermarketu / mcdonaldsa
    nie stosowalem ;)

    M.

  • 187. Data: 2010-11-16 16:49:42
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości grup

    > A co było źle?

    Zrównano ich "niechcący" względem prawa i teraz władza tłumaczy się, że "nie
    da się" zróżnicować cen przejazdu, bo przepisy nie pozwalają.

    Zupełnie jak w Alternatywy 4, gdy Anioł ustanowił przepis, że zasiedlanie
    rozpoczyna się w południe.

  • 188. Data: 2010-11-16 17:31:23
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-16 16:49:42 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości grup

    > Zrównano ich "niechcący" względem prawa

    ??? To chyba dobrze, że stoją ponad (poza) prawem?

    > i teraz władza tłumaczy się, że "nie da się" zróżnicować cen
    > przejazdu, bo przepisy nie pozwalają.

    No, co do zasady to jeśli przepis nie zezwala, to władza prawdę mówi.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 189. Data: 2010-11-16 19:19:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 14 Nov 2010 21:57:09 GMT, m...@e...kernel.sk napisał(a):

    > Znaczy nigdy nie zaliczyles kolejek na bramkach
    > czy "spowalniaczy" w Katowicach ?

    Zaliczyłem. Oraz zaliczyłem proces myslenia, dzięki którym na bramkach
    stoję króciutko, a 'spowalniacze' na lewym pasie i środkowym nie sprawiają
    mi większego problemu.

    --

  • 190. Data: 2010-11-16 19:21:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 16:39:13 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Pewnie tak.
    > Ale mi nie zabrali prawa jazdy i nie kierowali na egamina.
    > ;-)))

    Mi też nie zabrali :D

    --