  • 171. Data: 2010-11-10 10:55:24
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie.
    > Gorzej jak ktoś co rok narzeka na grupie, że jakieś chamy go poganiają, jak
    > sobie spokojnie podróżuje lewym pasem.
    > I cierpimy tylko my, musząc to czytać.

    Ty zaliczasz sie do takich bucow, wiec dyskusja z toba nie ma sensu.
    Jakos w innych krajach ludzie maja wiecej wyrozumialosci i nie ma takiej
    napierdalanki jak w polsce.

    Kazdemu kutasowi podjezdzajacemu pod zderzak na 5m przy 140km/h zycze, zeby
    jemu podjechal jeszcze wiekszy kutas na 3m przy 160km/h i zeby tir zaczal
    zmieniac pas/wyskoczyla sarna na droge.
    Jesli przezyje to moze zrozumie co to znaczy zachowac odstep i dac innym
    dokonczyc manewr.

    topek -> jak zawsze...

  • 172. Data: 2010-11-10 10:58:44
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Dołożę dupków nie znających przepisów. Ile już razy miałem sytuację, kiedy
    > dupek jedzie lewym pasem, wyprzedzam go prawym,a ten się pluje...
    > Ostatnio od Wrocławia do Krakowa trójka takich. Co dziwnego, wszyscy z
    > blachami RKL. W sumie każde województwo ma swój Kłobuck [(c) Kenickie].
    Mnie tez wyprzedzanie z prawej jakos tak "nie pasuje" ale nie mam z tym problemu.
    Wrocilem niedawno ze stanow, z 10cio dniowej wycieczki i tam z prawej
    wyprzedzaly mnei tiry i inne auta :)
    Ciekawe przezycie jak jedziesz np srodkowym na autostradzie, a z lewej i
    prawej jednoczesnie wyprzedzaja Cie tiry (wielkie Macki)

    Ile by bylo mniej wypadkow, gdyby ludzei zachowywali choc troche ostepu.
    Odstep na austradzie ma jeszcze jedna zalete.
    Jak jest gesto na drodze mozna dzieki odstepowi sprobowac uplynnic ruch,
    eliminujac stop and go.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 173. Data: 2010-11-10 11:14:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-10 10:58, topek pisze:
    > Ile by bylo mniej wypadkow, gdyby ludzei zachowywali choc troche ostepu.

    Fakt.

    > Odstep na austradzie ma jeszcze jedna zalete.

    Nie tylko na autostradzie.

    > Jak jest gesto na drodze mozna dzieki odstepowi sprobowac uplynnic ruch,
    > eliminujac stop and go.

    Tylko co z tego, że Ty się będziesz starał upłynnić, jak w lukę między
    Tobą, a poprzedzającym Cię pojazdem, zaraz się wpakuje całe stado baranów?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 174. Data: 2010-11-10 11:27:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty zaliczasz sie do takich bucow,

    Mylisz się.
    Jakoś w życiu nikogo na autostradzie nie popędzałem długimi (może jakiegoś
    tira przez cb), na zderzaku też mi się nie zdarzyło jechać.

    To nie ja sobie, tylko Ty sam wystawiasz sobie tu co parę lat świadectwo.
    Ja tam bym się swoją nieudolnością w ruchu drogowym nie chwalił publicznie,
    nawet jakby zdarzyło mi się ją popełnić.

    > Kazdemu kutasowi podjezdzajacemu pod zderzak na 5m przy 140km/h zycze

    Pewnie tego samego co on podobny do Ciebie.

  • 175. Data: 2010-11-10 21:02:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2010 20:35:38 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ale naprawdę to, że Ty nie możesz utrzymać takiej średniej nie oznacza, że
    > jest to niemożliwe.

    Oj Adaś Adaś...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 176. Data: 2010-11-10 22:30:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-10 21:02, Seba pisze:

    > Oj Adaś Adaś...

    Spoko, przedyskutujecie to przy Jungle Speedzie. Tam jest jedna karta
    imieniem Adam. A zobaczyć zdziwioną minę Adama gdy się spóźnia z ruchem
    - bezcenne. :D

  • 177. Data: 2010-11-11 12:31:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 22:30:11 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Spoko, przedyskutujecie to przy Jungle Speedzie. Tam jest jedna karta
    > imieniem Adam. A zobaczyć zdziwioną minę Adama gdy się spóźnia z ruchem
    > - bezcenne. :D

    Po 4 mózgojebie niekiedy się zdarza.

    --
    ___________ (R)

  • 178. Data: 2010-11-11 12:31:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 10:16:31 +0100, Seba napisał(a):

    > Fakt, nie pomyślałem o tym.
    > Ale jak już to pojedziemy z Kenickiem - niech chłopak ma coś z życia ;)

    A jaki problem pojechać DWA razy?

    --
    ___________ (R)

  • 179. Data: 2010-11-11 12:35:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 09:58:44 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > Mnie tez wyprzedzanie z prawej jakos tak "nie pasuje" ale nie mam z tym problemu.

    Wiesz, Ty si obracałeś dużo w krajach, gdzie to jest zabronione.
    Większość ludzi pamietą tylko 'z prawej wolno jak są trzy pasy' co jest
    nieprawdą.
    Najlepsze jest to, że jak się na CB drą, to im podaję konkretny zapis (art.
    24 u. 10 p. 1 PoRD) - plują się jeszcze bardziej.

    --
    ___________ (R)

  • 180. Data: 2010-11-11 16:35:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-09 16:45:38 +0100, "arek.pp" <a...@o...pl> said:

    > łównie

    > Wydaje mi się, że zmierzyłeś średnią z całej podróży i by
    > ł spory ruch.

    Nie, ruch niebył spory, bo była to niedziela na pustawej drodze.
    I tak, oczywiście zmierzylem średnią na ponad 300 kilometrach.
    Mierzenie średniej na jednym kilometrze nie ma sensu zbyt wielkiego.
    :-)

    > Na autostradzie (...) nie trzymam stałej predkosci wyzszej niz 130-150

    Dzisiaj jechałem w jedną stronę 120 (starałem się trzymać się tego
    wskazania), w drugą 140.
    (licznikowe ofkorz)
    W obu przypadkach prędkość średnia była niższa, bo jednak zwalniałem
    przy tych śmiesznych zwężeniach, ograniczeniach, niedzielnych
    kierowcach próbujących powyprzedzać się nawzajem mimo braku z w
    zasadzie różnicy prędkości między nimi.
    Jeśli zaś ktoś opsisuje, że jechał sam pustym pasem, czyli jak na
    torze, to to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością...
    (przypominam, źe dzisiaj święto i obowiązuje debilny zakaz jazdy ciężarówek)

    > , i wydaje
    > mi sie, ze w ogóle jazda powyzej 150 km/h nie da jakichs znaczacych
    > oszczednosci:

    To zależy co oszczędzasz i jak.
    Bo 100 vs 150 daje teoretycznie o połowę większy przebyty dystans w
    jednostce czasu.
    Ale zapłacisz za to paliwem.
    A jeśli chcesz zejść np. z 12 l/100 km na 4 l/100 km, to oszczędzisz
    prawie 70% paliwa, ale za to będziesz ~1/3 dalej od celu podróży.
    ;-)

    > Natomiast podczas gestego ruchu i tak nie jedziemy szybko - wiec te
    > wywody na temat wpływu planowanego podniesienia dopuszczalnej
    > predkosci na srednią nie maja sensu....

    Miałyby, gdyby łapówkarze z radarami zajęli się uczciwą pracą i zaczęli
    sekować tych urodzonych ormowców i tamowaczy ruchu.
    Wtedy lewy pas miałbyś do tłumnej szybkiej jazdy, a prawy do tłumnej powolnej.
    :-)

    --
    Bydlę