  • Data: 2010-11-09 12:24:55
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:ib9gnj$8ho$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-05 23:38, Axel pisze:
    > Ja doskonale rozumiem co Ty napisałeś, niestety to nie świadczy, że
    > zrozumiałeś o czym była mowa.

    Doskonale nie rozumiesz, co widac ponizej.

    > Taki standardowy - będziesz się upierał, że możliwość uzyskania
    > Nubirą 1,6 prędkości 180km/h (w co i tak wątpię) jest osiągnięciem
    > większości 15 letnich kompaktów, podobnie jak zrobienie trasy
    > ze średnia 160km/h czymś z silnikiem 2,2. Tak, tak, to są przykłady
    > potwierdzająca postawioną tezę o średniej 160km/h na polskich drogach,
    > którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    No wlasnie. Nie rozumiesz. Nie pierwszy raz zreszta. Inni tez tlumacza, ze
    nie rozumiesz, ale Artur wie lepiej, co inni pisza. Pewnie czyta w myslach.

    I szczegolowo:
    > Taki standardowy - będziesz się upierał, że możliwość uzyskania
    > Nubirą 1,6 prędkości 180km/h (w co i tak wątpię

    No, patrz, a napisales, ze sie nie dziwisz, jak pisalem o 170. Producent
    podawal 175 jako predkosc max. Zazwyczaj udaje sie przekroczyc licznikowo
    vmax producenta. Moje Vmax licznikowe Nubiry to bylo 195km/h i to na
    krotkiej obwodnicy Radzymina.

    > ) jest osiągnięciem
    > większości 15 letnich kompaktów,

    Podaj cytat, gdzie to napisalem, albo odszczekaj.

    > podobnie jak zrobienie trasy
    > ze średnia 160km/h czymś z silnikiem 2,2.

    Jedno, co napisales zgodnie z prawda. To sie da zrobic na autostradzie i
    napisalem, ze "moglbym sie pokusic".

> [...]

    Podaj cytat, gdzie to napisalem, albo odszczekaj.

    > którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    Podaj cytat, gdzie tak napisalem, albo odszczekaj.
    A jak nie potrafisz podac cytatow - nie rozumiesz tego, co czytasz.
    No bo nie przypuszczam, ze po tylu latach siedzenia na newsach nie
    rozumiesz, jak wyglada dyskusja. Ze nie kazde zdanie w calym watku odnosi
    sie do tezy postawionej przed watkotworce.

    > Do woli.

    Za dlugo siedze w necie, zeby dyskutowac z nieprzekonywalnymi.

    > Twój problem - piszesz nie na temat, innym wmawiasz, że nie rozumieją...

    ROTFL! Pisze nie na temat, bo nie tak jak Artur sobie zyczy? Znamy taka
    jedna partie, ale internet troche innymi sie regulami kieruje niz statut...

    --
    Axel