  • Data: 2010-11-10 10:58:44
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Dołożę dupków nie znających przepisów. Ile już razy miałem sytuację, kiedy
    > dupek jedzie lewym pasem, wyprzedzam go prawym,a ten się pluje...
    > Ostatnio od Wrocławia do Krakowa trójka takich. Co dziwnego, wszyscy z
    > blachami RKL. W sumie każde województwo ma swój Kłobuck [(c) Kenickie].
    Mnie tez wyprzedzanie z prawej jakos tak "nie pasuje" ale nie mam z tym problemu.
    Wrocilem niedawno ze stanow, z 10cio dniowej wycieczki i tam z prawej
    wyprzedzaly mnei tiry i inne auta :)
    Ciekawe przezycie jak jedziesz np srodkowym na autostradzie, a z lewej i
    prawej jednoczesnie wyprzedzaja Cie tiry (wielkie Macki)

    Ile by bylo mniej wypadkow, gdyby ludzei zachowywali choc troche ostepu.
    Odstep na austradzie ma jeszcze jedna zalete.
    Jak jest gesto na drodze mozna dzieki odstepowi sprobowac uplynnic ruch,
    eliminujac stop and go.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy